Kompakt z długą gwarancją do 40 000.

Data: 2009-05-17 17:24:16
Autor: Szop
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
Znajomy moj poszukuje samochodu. Gwarancja lub niezawodność - dość ważne. Klasa C lub duży B. Ma zamiar przeznaczyć do 40kzł.
Kia Cee'd i co jeszcze? Ciekawe, czy udałoby sie utargować nową do tej ceny.
dziękuję

Data: 2009-05-17 11:32:17
Autor: Mariusz_M
On 17 Maj, 17:24, "Szop" <s...@koa.p> wrote:
[...]

Używany lexus IS200 - niezawodność i komfort w standardzie...

Pozdrawiam,
Mariusz Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-05-18 12:19:40
Autor: J.F.
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
Użytkownik "Mariusz_M" <mmilobedzki@gmail.com>
[...]

Ale bez pisemnej gwarancji niestety ..

A jak wbudowana niezawodnosc zawiedzie, to rachunek bedzie wysooooki ..

J.

Data: 2009-05-18 12:48:51
Autor: Paweł
Użytkownik "Mariusz_M" <mmilobedzki@gmail.com> napisał w wiadomości news:dfcccf77-168b-435a-b720-7f341f39d69fn8g2000vbb.googlegroups.com...

Używany lexus IS200 - niezawodność i komfort w standardzie...

Toyota Corolla będzie taniej. A to przecież to samo.

--
Paweł

Data: 2009-05-18 17:21:02
Autor: Alex81
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
In article <gureii$t5t$1@atlantis.news.neostrada.pl>, billg@microsoft.com says...
Toyota Corolla będzie taniej. A to przecież to samo.

Corolle z tych roczników z RHD były też składane w Japonii? No, ciekawe... Wyposażone jak IS i poskładane z takich samych materiałów również?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-18 17:47:08
Autor: Alex81
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
In article <MPG.247b9b471f2ed731989777@news.onet.pl>, a13x81@gmail.com says....
> Toyota Corolla będzie taniej. A to przecież to samo.

Corolle z tych roczników z RHD były też składane w Japonii? No, ciekawe...
Tfu! Oczywiście były - LHD miałem na myśli :)

Data: 2009-05-19 08:54:00
Autor: Robert Rędziak
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
On Mon, 18 May 2009 12:48:51 +0200, Paweł <billg@microsoft.com>
wrote:

Używany lexus IS200 - niezawodność i komfort w standardzie...

Toyota Corolla będzie taniej. A to przecież to samo.

 Tak, to samo. Na wstecznym.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-19 08:56:15
Autor: Robert Rędziak
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
On Sun, 17 May 2009 11:32:17 -0700 (PDT), Mariusz_M
<mmilobedzki@gmail.com> wrote:

Używany lexus IS200 - niezawodność i komfort w standardzie...

 A możesz rozwinąć, bo to ciekawy temat? W szczególności w
 kontekście takiego stwierdzenia rodem z autoszmaty:

 -- 8<--

 Drogie do naprawy są także luzy tylnego mostu, występujące
 wówczas, gdy poprzedni właściciel miał "ciężką nogę".
 Standardowe przeglądy należy wykonywać co 15 tys. km (koszt w
 ASO to przemiennie 1015 lub 1505 zł), duże - co 60 tys. km (ASO
 wycenia je na 1880 zł). Niestety, od zeszłego roku ASO Toyoty
 nie mają już części do Lexusów. Ogranicza to dostęp do akcesorów
 i serwisu w mniejszych miejscowościach (tylko 6 ASO i mało
 warsztatów nieautoryzowanych).

 (http://www.auto-swiat.pl/wydania,Lexus-IS-200-Kopia-lepsza-od-oryginalu,20460,1.html)

 -- 8<--

 ale nie tylko.

 Pozdrawiam, r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-17 17:45:53
Autor: kml

Użytkownik "Szop" <s@koa.p> napisał w wiadomości news:gupaat$2bb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz o tym, że ta gwarancja w kiiii na 7 lat to obejmuje _blok_silnika ;) ?

kml

Data: 2009-05-17 17:53:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gupbev$28e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sprawdź jednak dokładniej.....
A pełna jest do 5 lat lub 150 kkm.

Soul ma 5 lat, ale bez limitu.

Data: 2009-05-17 18:55:16
Autor: Szop
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
Soul ma 5 lat, ale bez limitu.
Tak czy inaczej ponad normę.

Data: 2009-05-17 20:27:38
Autor: Icek
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
> Soul ma 5 lat, ale bez limitu.
Tak czy inaczej ponad normę.

norma u makaroniarzy jest 150kkm to tylko u nas sa takie slabe "normy"

Icek

Data: 2009-05-17 21:02:09
Autor: MW
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gupbud$fmd$1news.onet.pl...
[...]

A hyundai i30 ma 5 lat. Przy bliższym zapoznaniu okazuje się, że na układ napędowy. w sensie, że będzie przez pięć lat działał i że np. nie rozlecie się. Ale na np, zatarcie już nie (bo to zawsze jest z winy użytkownika).

--
MW

Data: 2009-05-17 22:31:49
Autor: rv
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
fiat linea czy bravo -> 1 000 000 km

Data: 2009-05-17 21:10:10
Autor: Robert Rędziak
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
On Sun, 17 May 2009 22:31:49 +0200, rv
<redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:
fiat linea czy bravo -> 1 000 000 km

 Lub 3 lata, co nastąpi pierwsze? ;)

Data: 2009-05-18 09:44:33
Autor: gosmo
[...]

Ja mam Octavię II z 5 letnią gwarancją "na wszystko" (oczywiście poza naprawami eksplatacyjnymi), pakiet dodatkowych 3 lat wytargowałem przy zakupie. Popytać warto również w innych markach.

Data: 2009-05-18 13:58:34
Autor: Wild Root
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
 W poście <gupaat$2bb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

Kia Cee'd i co jeszcze? Ciekawe, czy udałoby sie utargować nową do tej
ceny. dziękuję

Z 2008 może by się udało (jakąś biedną wersję), ale czy Kia będzie taka
niezawodna? Niby jest to możliwe, znajomi orają te K900 czy jak to się zwie
w firmie budowlanej i zachwalają pod niebiosa (ponoć w porównaniu z
poprzednio eksploatowanymi małymi ciężarówkami te są super niezawodne). Jak
jest z Ceedem? Są już auta które mają po 100 tys. i się nie rozleciały?
Poza tym ta długa gwarancja (jak przed chwilą przeczytałem) obwarowana jest
cyferką 150 000 przebiegu... :) Z drugiej strony, policja ma oznakowane i
nieoznakowane Ceedy (oznakowane kombi, nieoznakowane hatchbacki), straż
graniczna ma Ceedy i widziałem nawet chyba straż pożarną Ceeda, więc
awaryjne bardzo być to raczej nie może. Domniemanie winika z tego, że chyba
ktoś robił jakieś testy przed zakupem dla służb, a nie tylko zdecydowała (z
pewnością bardzo atrakcyjna) cena.

--
Wild Root

Data: 2009-05-18 14:09:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:

Jak jest z Ceedem? Są już auta które mają po 100 tys. i się nie rozleciały?

Moje przejechało 38 000 i żyje, żadnej usterki nawet nie zaliczyło przez dwa lata.
W poprzednich autach nie byłem w stanie niczego takiego osiągnąć.

Data: 2009-05-18 14:22:36
Autor: Wild Root
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
 W poście <gurj60$l0$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Moje przejechało 38 000 i żyje, żadnej usterki nawet nie zaliczyło przez
dwa lata.

No no, ja w Acordzie w pierwszym roku zaliczyłem wizytę nieplanowaną w ASO.
Co prawda drobiazg, ale jednak. Odezwij się i pochwal jak będziesz miał 100
tys. na liczniku.

--
Wild Root

Data: 2009-05-18 20:46:43
Autor: Seba
Dnia Mon, 18 May 2009 13:58:34 +0200, Wild Root napisał(a):

[...]

Tutaj decyduje cena a nie niezawodność. To nie jest (w sensie parametru
'niezawodność') kryterium w rozstrzyganym postępowaniu przetargowym.

Sebastian S.

Data: 2009-05-18 21:15:48
Autor: Wild Root
Kompakt z długą gwarancją do 40 000.
 W poście <y135xuulbmkv$.kf3i5smhzpkh.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać można:

Tutaj decyduje cena a nie niezawodność. To nie jest (w sensie parametru
'niezawodność') kryterium w rozstrzyganym postępowaniu przetargowym.

Ale Ceed nie jest najtanszym kompaktem chyba, wlasciwie to na bank taki tata
pickup jest tanszy niz kia kompakt :) Mialem okazje siedziec w Ceedzie
(policyjnym) i powiem ci, ze jesli chodzi o wykonczenie to sie wstydzic nie
ma kia czego...

--
Wild Root

Data: 2009-05-20 09:49:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-18, Wild Root <root@localhost.localdomain> wrote:

awaryjne bardzo być to raczej nie może. Domniemanie winika z tego, że chyba
ktoś robił jakieś testy przed zakupem dla służb, a nie tylko zdecydowała (z
pewnością bardzo atrakcyjna) cena.

pl.rec.chomor-l piętro wyżej.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-20 01:06:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 17 May 2009 17:24:16 +0200, Szop napisał(a):

Znajomy moj poszukuje samochodu. Gwarancja lub niezawodność - dość ważne.

Sierra.

--

Data: 2009-05-25 01:22:55
Autor: Szop