Kompakt z dług± gwarancj± do 40 000.

Data: 2009-05-18 09:44:33
Autor: gosmo
Kompakt z dług± gwarancj± do 40 000.
Użytkownik "Szop" <s@koa.p> napisał w wiadomo¶ci news:gupaat$2bb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Znajomy moj poszukuje samochodu. Gwarancja lub niezawodno¶ć - do¶ć ważne. Klasa C lub duży B. Ma zamiar przeznaczyć do 40kzł.
Kia Cee'd i co jeszcze? Ciekawe, czy udałoby sie utargować now± do tej
ceny. dziękuję

Ja mam Octavię II z 5 letni± gwarancj± "na wszystko" (oczywi¶cie poza naprawami eksplatacyjnymi), pakiet dodatkowych 3 lat wytargowałem przy zakupie. Popytać warto również w innych markach.

Kompakt z dług± gwarancj± do 40 000.