Kompas w Nokii

Data: 2011-10-09 08:09:06
Autor:
Kompas w Nokii
Jaka powinna być dokładność kompasu w Nokii (konkretnie to E7)? W mojej potrafi czasem przekłamywać nawet o ok. 45 stopni, wina uszkodzonego egzemplarza czy "ten typ tak ma"?

Data: 2011-10-09 16:57:45
Autor: J.F.
Kompas w Nokii
Dnia Sun, 9 Oct 2011 08:09:06 +0000 (UTC), qq96@NOSPAM.gazeta.pl
Jaka powinna być dokładność kompasu w Nokii (konkretnie to E7)? W mojej potrafi czasem przekłamywać nawet o ok. 45 stopni, wina uszkodzonego egzemplarza czy "ten typ tak ma"?

A magnesow jakis nie nosisz ? One ostatnio takie popularne, nawet w futeralach sa.

J.

Kompas w Nokii