Kompatybilnosc napedow 11s

Data: 2018-01-15 18:16:37
Autor: qrt
Kompatybilnosc napedow 11s

On 2018-01-15 16:56, qrt wrote:

Rower do lansu, o intensywnej jeździe zapomnij!

jezdzić to ja mam na czym a lansować sie nie :)

Kliknąłem linka, do tego Authora i utwierdźcie mnie, że mnie oczy nie mylą. Ten rower kosztuje 6200?!

Z powyższego wynika moje drugie pytanie. Co do jasnej anielki w nim tyle kosztuje?

2700 - osprzęt
1000 - koła zoastaje 2500 za ramę z widelcem, siodłem, sztycą, mostkiem, owijką,
kierownicą i sterami.

Przykładowo aluminiowy frameset acceta podobnego zastosowania to 1600...

No i pytanie do Qrt, wspominałeś o manetkach typu gripshift i o żonie.
To się ma jakoś do tego Ronina? On ma być w końcu dla żony czy dla Ciebie?

nie jak. To nie wspominałem :)

Kompatybilnosc napedow 11s