Kompatybilnosc pamieci DDR

Data: 2011-07-23 10:41:42
Autor: Wiktor S.
Kompatybilnosc pamieci DDR
1) Może ktoś wieco jest przyczyną tego że niektóre moduły pamieci nie
dzialaja na platformie Intela?

Zdaje się, że niektóre chipsety intela nie lubiły pamięci szybszych niż to płyta przewiduje.
Ale mogę się mylić, osobiście nie miałem do czynienia z płytą intela na DDR.

2) Ja szukam pamieci do płyty GA K8N SLI ktora jest na układzie
NVidii. Czy mogą wystąpić podobne problemy?

Zawsze mogą, nie powinny. Patrz na aukcje gdzie jest mowa o "gwarancji rozruchowej".

3) Na co zwrócićuwagę przy zakupie pamieci mając na uwadze że pamieci
mają pracować w trybie dual chanel (2x1GB)?

Najlepiej żeby były identyczne.

4) Czy moduły DDR muszą być włożone do banków o tych samych kolorach
czy różnych kolorach?

Nie muszą, ale kolory oznaczają do których slotów wkładać żeby było dual-channel. Jak będa "źle" włożone to po prostu będzie bez duala, czyli o parę procent wolniej.

--
Azarien

Kompatybilnosc pamieci DDR