Kompilacja *mega* idiotĂłw :>

Data: 2011-11-19 01:08:22
Autor: Lorn
Kompilacja *mega* idiotĂłw :>
http://www.youtube.com/watch?v=9LOdIwHZH6s

KtĂłry to boukun? :>

Data: 2011-11-19 00:34:53
Autor: obserwator
Kompilacja *mega* idiotów :>
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=9LOdIwHZH6s

KtĂłry to boukun? :>

on celowo sie podlacza pod polski ruch narodowy, aby go osmieszac i kompromitowac.

Dzisiejsza jego tekst w watku w ktorym podalem link do wypowiedzi rzecznika ORN, dobitnie pokazala, ze to jest zwykly zadymiarz prosowiecki, ktory zraza ludzi
do ideii narodowej. On gra role wsiowego glupka, ktory ma sie ludziom kojarzyc ze zwolennikami ruchu narodowego.

Data: 2011-11-19 01:54:32
Autor: boukun
Kompilacja *mega* idiotów :>

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja6tjd$raa$1inews.gazeta.pl...
[...]

To kim jest według ciebie JKM?
Dlaczego ten neoliberalny oszołom podłącza się do narodowców?

boukun

Data: 2011-11-19 01:15:44
Autor: obserwator
Kompilacja *mega* idiotów :>

> [...]
> ze zwolennikami ruchu narodowego.

To kim jest według ciebie JKM?
Dlaczego ten neoliberalny oszołom podłącza się do narodowców?

podlaczyl sie tez pod Palikota i to jego elektorat pomogl mu wygrac.

Widocznie podlacza sie jak wielu, ktorych nazywa sie *lesnymi ludkami*.

 Moze po prostu taki cwaniaczek jak ty? Rzecznik ORN wlasnie o tym m.innymi mowi, ale przeciez paskudnego prowoka grajacego role narodowca, to nie interesuje co on ma do powiedzenia. Nie taka przeciez rola prowoka:)

Data: 2011-11-19 02:20:51
Autor: boukun
Kompilacja *mega* idiotów :>

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja7000$2i4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

mowi, ale przeciez paskudnego prowoka grajacego role narodowca, to nie
interesuje co on ma do powiedzenia. Nie taka przeciez rola prowoka:)

To kim w takim razie jest ten rzecznik ONR-u, który 17 lat popierał neoliberała? Antynarodowca w sumie, sam byłem świadkiem, jak podczas wielkiej demonstracji Samoobrony w Warszawie za czasów rządu Buzka wyzywał na Leppera i stał ze swoją ekipą na jakimś piedestale, blokującym i mącącym w proteście narodu polskiego...

boukun

Data: 2011-11-19 01:49:59
Autor: obserwator
Kompilacja *mega* idiotów :>

[...]

wielu ludzi popieralo JKM i mu ufalo. Kim byl Lepper i z kim sie wdal w konszachty, tez dzisiaj wiadomo. Slabym politykiem byl. Dobry polityk nie krzyczy, tylko dziala. --

Data: 2011-11-19 08:31:34
Autor: Leprechaun
Kompilacja *mega* idiotów :>

?
[...]

Dlaczego ciągle się drzesz potepieńcu? http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-19 08:33:01
Autor: Leprechaun
Kompilacja *mega* idiotów :>

> [...]

mowi, ale przeciez paskudnego prowoka grajacego role narodowca, to nie
interesuje co on ma do powiedzenia. Nie taka przeciez rola prowoka:)

Słuchaj no kacapski sługusie! Nikt nie nabieże się na twoje patriotyczne teksty. Jesteś prowokatorem na usługach Putina! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-19 01:56:21
Autor: Lorn
Kompilacja *mega* idiotów :>
W dniu 2011-11-19 01:54, boukun pisze:

[...]

Pajacem takim jak ty :>

Dlaczego ten neoliberalny oszołom podłącza się do narodowców?

Bo jest pajacem :P

Data: 2011-11-19 01:58:44
Autor: boukun
Kompilacja *mega* idiotów :>

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ja6uro$d6h$2news.onet.pl...
[...]

Elana, tyle twojego, co sobie po północy popyszczysz anonimowo na psp. A w realu musisz nieźle obrywać po pysku...

boukun

Data: 2011-11-19 02:31:57
Autor: Lorn
Kompilacja *mega* idiotów :>
W dniu 2011-11-19 01:58, boukun pisze:

[...]

Jaka Elena i jakie anonimowo :> Nie ukrywam się za anonimizerem... Jawnie piszę, że jesteś narodowym wyporkiem... :>

Data: 2011-11-19 08:33:42
Autor: Leprechaun
Kompilacja *mega* idiotów :>

[...]

W dupe wsadź swoje linki. Te teksty tworzą takie same pojeby jak ty! http://13k.pl/-/sugestia.php