Kompilacja znakow drogowych

Data: 2012-07-18 22:03:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kompilacja znakow drogowych
Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.

Jak zakazać skrętu w lewo umożliwiajac zawracanie ?
Wydaje mi sie, ze w zaleznosci od ksztaltu skrzyzowania.

Dzis widzialem ZAKAZ SKRETU W LEWO z tabliczka slowna NIE DOTYCZY ZAWRACANIA.

Niby mozna to walnac znakiem nakazu nakaz jazdy w lewo i na wprost i ciepnac do tego zakaz skretu w lewo ;)

Jakby to rozwiazali pmsowicze ?

Data: 2012-07-19 01:14:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 18.07.2012 Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisał/a:
Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.

Od lat mnie bawi jak wiele osób nie jest w stanie załapać o co chodzi w
tym zestawieniu.

Ja bym zrobił pas tylko do zawracania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-19 02:12:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kompilacja znakow drogowych

Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.
Od lat mnie bawi jak wiele osób nie jest w stanie załapać o co chodzi w
tym zestawieniu.

Wspaniale.

[...]

Znaczy wyjebać kamienicę po prawej, czy tylko chodnik zaorać ?

Data: 2012-07-19 17:09:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 19.07.2012 Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisał/a:

[...]

Pukn±ć się w głowę zanim zaż±dasz idealnego rozwi±zania sytuacji, której
nie chciało Ci się dokładnie opisać.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-19 21:42:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kompilacja znakow drogowych

Puknąć się w głowę zanim zażądasz idealnego rozwiązania sytuacji, której
nie chciało Ci się dokładnie opisać.

OK, niebo było bezchmurne.

Data: 2012-07-19 08:23:05
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-07-19 01:14,  *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.

Od lat mnie bawi jak wiele osób nie jest w stanie załapać o co chodzi w
tym zestawieniu.

Ponoć dotyczy ten zakaz wtedy tylko rowerów więcej niż jedno¶ladowych (takie trójkołówki lub rowery z przyczepkami)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-19 10:11:08
Autor: Michal Jankowski
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> writes:

[...]

A wiesz, że jest osobny znak na taki zakaz?

  MJ

Data: 2012-07-19 11:05:43
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-07-19 10:11,  *Michal Jankowski* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

B11 zapewne - chyba dosyć nowy - ja go nie znałem.
Być może jednak, że nie wyczerpuje cało¶ci zagadnienia i potrzeba by było dodawać tam jakie¶ inne znaki?

Data: 2012-07-19 17:08:55
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 19.07.2012 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał/a:
[...]

Tak. Zakaz dotyczy wszystkich rowerów, a tabliczka "nie dotyczy" dotyczy
tylko rowerów jedno¶ladowych.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-19 10:03:34
Autor: Robert_J
Kompilacja znakow drogowych
Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.

Od lat mnie bawi jak wiele osób nie jest w stanie załapać o co chodzi w
tym zestawieniu.

To może rozwiń. Bo na moje kaprawe oko do definicji "rower jedno¶ladowy" nie pasuje tylko rowerek dziecięcy na 4 kółkach i trójkołowiec z dwoma kołami z tyłu. Widzisz jakie¶ sensowne uzasadnienie zakazu wjazdu tychże rowerów tam, gdzie można wjechać normalnym rowerem jedno¶ladowym?

Data: 2012-07-19 11:39:45
Autor: Michoo
On 19.07.2012 10:03, Robert_J wrote:
[...]

Wózki rowerowe (powyżej 90cm) czyli głównie różnego rodzaju riksze.

Michoo

Data: 2012-07-19 10:38:17
Autor: masti
Kompilacja znakow drogowych
Dnia pięknego Thu, 19 Jul 2012 11:39:45 +0200 osobnik zwany Michoo
napisał:

[...]

jednośladowy" nie pasuje tylko rowerek dziecięcy na 4 kółkach i
trójkołowiec z dwoma kołami z tyłu. Widzisz jakieś sensowne
uzasadnienie zakazu wjazdu tychże rowerów tam, gdzie można wjechać
normalnym rowerem jednośladowym?
Wózki rowerowe (powyżej 90cm) czyli głównie różnego rodzaju riksze.

plus motorowery

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-07-19 13:31:16
Autor: Robert_J
Kompilacja znakow drogowych
Wózki rowerowe (powyżej 90cm) czyli głównie różnego rodzaju riksze.

Niby tak, ale bardziej chodziło mi o uzasadnienie zakazu akurat dla tych pojazdów w miejsca, gdzie można wjechać rowerem :-)

plus motorowery

Akurat to nie jest prawdÄ…. Motorowery majÄ… "swoje" znaki ;-)

Data: 2012-07-19 17:57:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 19.07.2012 Robert_J <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Riksze i rowery z przyczepkami.

Pzdr,
Krzysie

Data: 2014-02-06 03:27:13
Autor: funio.zub
W dniu czwartek, 19 lipca 2012 01:14:07 UTC+2 użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:
Dnia 18.07.2012 Rafaďż˝ "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisaďż˝/a:

> Znany jest zakaz ruchu rowerom + nie dotyczy rowerow.

Od lat mnie bawi jak wiele os�b nie jest w stanie za�apa� o co chodzi w

tym zestawieniu.

> [...]

> Niby mozna to walnac znakiem nakazu nakaz jazdy w lewo i na > wprost i ciepnac do tego zakaz skretu w lewo ;)

Ja bym zrobiďż˝ pas tylko do zawracania.

Pzdr,

Krzysiek Kie�czewski

a je¶li jest za w±sko aby zrobić dwa pasy - ten do zawracania i ten  na wprost. Wydaje i się że taki znak zabraniaj±cy skrętu w lewo, a dopuszczaj±cy zawracanie może być zasadny bo ta ulica "w lewo" może być np. jednokierunkowa i to wła¶nie w naszym kierunku a ta któr± jechali¶my - dwukierunkowa i dopuszczaj±ca "zawrotkę". Pozdro - Funiek

Data: 2012-07-19 06:41:40
Autor: Shrek
On 2012-07-18 22:03, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

Linia pojedyncza ciągła + jednostronnie przekraczalna uniemożliwiająca skręt w lewo?

Shrek.

Data: 2012-07-19 13:57:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-19 06:41, Shrek pisze:

Jakby to rozwiazali pmsowicze ?
Linia pojedyncza ciągła + jednostronnie przekraczalna
uniemożliwiająca skręt w lewo?

Skoro nieprzekraczalna linia ;) uniemożliwiająca skręt w lewo - to i nawrotkę by uniemożliwiała :)

Data: 2012-07-19 21:21:53
Autor: Shrek
On 2012-07-19 13:57, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

Mam na myśli wymalowanie ciągłą "zawrotki", a żeby nie blokować pasa na który ta linia wyprowadza dla przeciwnego kierunku, to od strony przeciwnej przerywana.

Data: 2012-07-19 09:28:19
Autor: Miroo
Kompilacja znakow drogowych
Dzis widzialem ZAKAZ SKRETU W LEWO z tabliczka slowna NIE DOTYCZY
ZAWRACANIA.

U mnie w okolicy była taka sytuacja, że remontowali ulicę (zamknęli ją przy skrzyżowaniu) i postawili znak zakaz skrętu w lewo tam, gdzie do tej pory można było i skręcić i zawrócić, ponieważ tuż za skrzyżowaniem jest wjazd w osiedle. Ponieważ tabliczki "nie dotyczy zawracania" nie było, to policja kosiła zawracających kierowców przez parę dni (tygodni?), dopóki ludzie się nie oduczyli zawracać i kasa z mandatów była.

A można było po ludzku? Jak sam widziałeś - można. Ale widocznie ktoś był za głupi, złośliwy, albo chciał wyrobić normę grzywien.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-07-19 16:57:39
Autor: Rafał Grzelak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

<https://mapy.google.pl/?ll=52.216464,20.871446&spn=0.000729,0.001554&hnear=Warszawa,+Mazowieckie&t=h&z=20>

tak?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-20 10:39:38
Autor: radekp@konto.pl
Kompilacja znakow drogowych
Wed, 18 Jul 2012 22:03:16 +0200, w <ju74uj$p60$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

Jak zakazać skrętu w lewo umożliwiajac zawracanie ?
Wydaje mi sie, ze w zaleznosci od ksztaltu skrzyzowania.

Rozumiem, że sygnalizacji ¶wietlnej nima?

Data: 2012-07-20 11:53:27
Autor: J.F
Kompilacja znakow drogowych
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):
Jak zakazać skrętu w lewo umożliwiajac zawracanie ?
Wydaje mi sie, ze w zaleznosci od ksztaltu skrzyzowania.

Rozumiem, że sygnalizacji ¶wietlnej nima?

Tym niemniej pas do jazdy prosto lub zawracania mozna zrobic. A dodatkowo wspomoc ciagla linia :-)

J.

Data: 2012-07-20 13:58:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-20 11:53, J.F pisze:

\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):
Jak zakazać skrętu w lewo umożliwiajac zawracanie ?
Wydaje mi sie, ze w zaleznosci od ksztaltu skrzyzowania.
Rozumiem, że sygnalizacji świetlnej nima?

Ni ma.

Tym niemniej pas do jazdy prosto lub zawracania mozna zrobic. A
dodatkowo wspomoc ciagla linia :-)

Fizycznie się nie zmieści :)

Data: 2012-07-23 13:30:50
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 18 Jul 2012 22:03:16 +0200, Rafał "SP" Gil napisał(a):
Dzis widzialem ZAKAZ SKRETU W LEWO z tabliczka slowna NIE DOTYCZY ZAWRACANIA.

Czyżby dwuliterowe miasto? ;) Tam co¶ takiego widziałem... i nigdzie
indziej.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-07-23 21:25:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-23 15:30, Jacek Osiecki pisze:

Dzis widzialem ZAKAZ SKRETU W LEWO z tabliczka slowna NIE
DOTYCZY ZAWRACANIA.
Czyżby dwuliterowe miasto? ;) Tam coś takiego widziałem... i nigdzie
indziej.
Pozdrawiam,

Jeśli masz na myśli UĆ to tak.

Data: 2012-07-25 10:30:43
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 23 Jul 2012 21:25:12 +0200, Rafał "SP" Gil napisał(a):
[...]
Je¶li masz na my¶li UĆ to tak.

Nie do końca, chodziło o ÓĆ :)

Pozdrawiam,