Kompleks i test pracowników, którzy do szefów nie mieli zaufania

Data: 2011-02-14 16:13:02
Autor: root
Kompleks i test pracowników, którzy do szefów nie mieli zaufania

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2679.00000757.4d5863e3@newsgate.onet.pl...

Dostali dla mobilizacji cos co mialo ich z firma zwiazać a za około pol roku
dac zarobic XX-dziesiat procent od ceny wywolawczej 3,10.

Łatwiej jednak solidnie pracować niż zarządzac swoimi aktywami (czy aktami?).
A mówił szef nie zagladac na notowania i miec przez miesiac dystans..ale sie
stało.
Niektorzy sie ciesza- bo i maja z czego.
A ja na miejscu pracwonikow zdalbym nowy egzamin i odkupil nadal po 3,10 to co
zbyt nagle oddali.
Czas pokaże, że dobry szef często ma rację.
kroovka

Lubię czytać Twoje porady bo rozsądnie a przede wszystkim na temat pisujesz .. Mam tylko jedną uwagę: pisz po polsku.

Kompleks i test pracowników, którzy do szefów nie mieli zaufania