Kompleksowe zaopatrzenie w sterowniki

Data: 2014-03-01 20:39:08
Autor: tusk, donald tusk
Kompleksowe zaopatrzenie w sterowniki
ja się ostatnio dowiedziałem, że istnieje coś takiego jak driver paki... jeśli znajdziesz jakiś fajny, to podaj proszę link do ściągnięcia...

ponoć ten jest najnowszy:
DriverPack Solution 13 R380 Final Full

jeśli Ktoś tego używał to mógłby sie pochwalić...

Data: 2014-03-02 19:02:49
Autor: tusk, donald tusk
Kompleksowe zaopatrzenie w sterowniki
a jeszcze co do wątku, gdzieś na hirensie jest jakiś tool, a właściwie dwa,
jeden wyszukuje w sprawnym systemie wszystkie zainstalowane sterowniki i pozwala je zgrać do katalogu - dzięki czemu można później je ponownie wgrać tym programem...
drugi wyszukuje niezainstalowane stery w internecie, ale jak działa to nie wiem...
jeśli Ktoś zna nazwy tych programów z hirensa to proszę napisać... jak się nie boi tuska i całej niepirackiej europy...

Kompleksowe zaopatrzenie w sterowniki