Kompleksy grupowych pis-ujadaczy

Data: 2010-05-20 18:25:16
Autor: 'he®sk
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo
albo pacaneria z przetluszczonymi wlosami. a moze jedno i drugie.

na pewno wiekszosc z nich w dziecinstwie wypadla na leb z wozka bo nie jest mozliwe by rodzili sie tacy. o kim mowa? bardzo latwo mozna sie przekonac. ta sfora zacznie zaraz pod tym postem ujadanie.

jako pierwszy zacznie pewnie emeryt razor, leczacy zgage malinowa
herbatka. po nim pojda: awe, cytryna, u2, hans, hammer, raff, tomy,
byc moze dolaczy piotr i neko(tez sie skundlili?). pryszczaty azot juz nie szczeka bo zostal zdmuchniety ;o).

smialo psychopaci, smialo! ujadajcie. trafiaci prosto do kf
wiec ujadacie na prozno. jak juz buchnie wam z pyskow piana
podejdzcie do lustra i popatrzcie na siebie, zadajac sobie
pytanie czy jestescie normalni.

milego popoludnia i wieczoru. jutro rano wyjezdzam na kilka dni wiec macie okazje popluc na monitor ile slina pozwoli.

a plujecie bo dobrze wiecie, ze wasz prezes to miernota ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 18:30:15
Autor: Piotr
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Dnia Thu, 20 May 2010 18:25:16 +0200, 'he®sk napisaů(a):

[...]

Ja tam lubić czytac Heniu twoje analityczne posty. Masz gadane, poczucie
humoru, i w ogóle. Sůowem potrafisz sić znaleęă. Ten trudny dla ciebie
okres na pewno przejdziesz brawurowo i znowu bćdziesz z nami caůkiem zdrów.
Trzymaj sić!
Piotr

--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 18:34:22
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:

Ja tam lubię czytac Heniu twoje analityczne posty. Masz gadane, poczucie
humoru, i w ogóle. Słowem potrafisz się znaleĽć. Ten trudny dla ciebie
okres na pewno przejdziesz brawurowo i znowu będziesz z nami całkiem zdrów.
Trzymaj się!
Piotr

Gadane? poczucie humoru?...
Mógłbym prosić o jaki¶ link? :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 18:36:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 18:34:22 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

[...]

Gdzie¶ czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwo¶ci. Nie zniechęcaj mnie, ja chcę mu pomóc.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-20 18:43:27
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Daj mu co¶ na rozluĽnienie. Może pavulon?

Data: 2010-05-20 18:55:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 18:50:00 +0200, raff napisał(a):

Daj mu co¶ na rozluĽnienie. Może pavulon?

Zeeeeneeek!

Jeste¶cie bez serca. Piotr

Data: 2010-05-20 18:57:02
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

My chcemy, żeby się heniu trochę rozluĽnił.

Data: 2010-05-20 18:57:28
Autor: 'he®sk
On Thu, 20 May 2010 18:55:34 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Jeste¶cie bez serca. Piotr

 no mamy juz 2 ujadaczy, skarlaly emertyt razor i niedouk raff. ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 18:53:59
Autor: 'he®sk
On Thu, 20 May 2010 18:36:55 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Gdzie¶ czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwo¶ci.

 miales piotrze lobotomie ?

Nie zniechęcaj mnie, ja chcę mu pomóc.

 zacznij od siebie nieboraku.
Piotr

 a tak wlasciwie to kto ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 18:56:16
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - 'he®sk raczył napisać:
On Thu, 20 May 2010 18:36:55 +0200, Piotr<pnat@wp.pl>  wrote:

Gdzieś czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwości.

  miales piotrze lobotomie ?

No fakt - ciężka sprawa. Teraz nie dziwię, się dlaczego tak pierdolisz od rzeczy.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybĂłr dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 18:53:59
Autor: 'he®sk
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
On Thu, 20 May 2010 18:30:15 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 [...]

Ja tam lubić czytac Heniu

jestesmy po imieniu, od kiedy ?

twoje analityczne posty.

 pamietam jak zaczynales na psp. byles cienias, z czasem sie wyrobiles
 ale przystales do sfory bezmyslnych ujadaczy. szkoda.
Masz gadane, poczucie humoru, i w ogóle.

 poplakalem sie ;o))))

Sůowem potrafisz sić znaleęă.

 oj przestan, przestan... ;o)))

Ten trudny dla ciebie okres

 skad wiedziales, ze mam kaca ? ;o)))
na pewno przejdziesz brawurowo i znowu bćdziesz z nami caůkiem zdrów.

 coz, na twoje calkowite ozdrowienie nie licze. wpadles miedzy wrony
 wiec kraczesz. nie wstyd ci zachowywac sie jak menel ?

Trzymaj sić!

 ty tez. uwazaj przy ruszaniu i na zakretach.

Piotr

 a tak na prawde ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 20:15:07
Autor: Piotr
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Dnia Thu, 20 May 2010 18:53:59 +-0200, 'he+AK4-sk napisa+AUI-(a):

Piotr

 a tak na prawde ?

A tak naprawd+ARk- to te+AXw- Piotr... :-)
Piotr
--
Czego to wa+AUI-ku+AUQ-stwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-20 18:30:50
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - 'he®sk raczył napisać:
albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo

Ty skalimowski, jak wiemy jesteś ten z tłustymi włosami. he he he he

Data: 2010-05-20 18:33:51
Autor: raff
Wasz Drogi Bronisław pisze:
Użytkownik... he he - 'he®sk raczył napisać:
albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo

Ty skalimowski, jak wiemy jesteś ten z tłustymi włosami. he he he he

No to ja tez sie zglaszam, Heniu, zeby cie kopnac w dupe.

Bo oni mi cie zawsze z worka wyciagna.

R.

Data: 2010-05-20 18:42:39
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

Używasz sitka? Po co? Ja uwielbiam patrzeć jak się te platfusiane wytaplane w błocku ciecie skręcają, wiją, kwiczą i robia z siebie idiotów.
Weźmy taki skalimowski - stary pierdoła, udaje, ze wszystkich powkładał do sitka, ale jak pisze to widać, ze czytał, wie kto mu odpisywał i co mu odpisywał. No nie gupek to? :-)
A prawda jest taka, ze prawa strona psp góruje nad plafolewactwem intelektem, humorem, błyskotliwością, umiejętnoscią samodzielnego pisania i analizy. Miażdżym tych PAŚCIOCHÓW platfusiackich i robim z nimi co nam się podoba. Jedyne co umieją to albo opluć, albo nasrać do postów, albo udawac obrażone panienki, które na dodatek nie umieją se czytnika skonfigurować!
Prawa strona rulez!

Data: 2010-05-20 18:49:29
Autor: raff
Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

Ja lubie patrzec jak toto wystawia po cichu glowe, mysli ze nikt go nie widzi, a ja go wtedy pac ! chochlÄ….

Poza tym nie musze tych wszystkich bzdur ogladac.

Moja cierpliwosc tez ma swoje granice.

R.

Data: 2010-05-21 13:00:06
Autor: cirrus
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomo¶ci news:ht3oq1$ooj$1news.onet.pl...
Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
Wasz Drogi Bronisław pisze:
Użytkownik... he he - 'heRsk raczył napisać:
albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo
Ty skalimowski, jak wiemy jeste¶ ten z tłustymi włosami. he he he he
No to ja tez sie zglaszam, Heniu, zeby cie kopnac w dupe.
Bo oni mi cie zawsze z worka wyciagna.
R.
Używasz sitka? Po co? Ja uwielbiam patrzeć jak się te platfusiane wytaplane w błocku ciecie skręcaj±, wij±, kwicz± i robia z siebie idiotów.
WeĽmy taki skalimowski - stary pierdoła, udaje, ze wszystkich powkładał do sitka, ale jak pisze to widać, ze czytał, wie kto mu odpisywał i co mu odpisywał. No nie gupek to? :-)
A prawda jest taka, ze prawa strona psp góruje nad plafolewactwem intelektem, humorem, błyskotliwo¶ci±, umiejętnosci± samodzielnego pisania i analizy. Miażdżym tych PA¦CIOCHÓW platfusiackich i robim z nimi co nam się podoba. Jedyne co umiej± to albo opluć, albo nasrać do postów, albo udawac obrażone panienki, które na dodatek nie umiej± se czytnika skonfigurować!
Prawa strona rulez!

Robisz kretynie, ale pod siebie i cały jeste¶ obsrany.

--
stevep

Data: 2010-05-21 20:59:13
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
Prawa strona rulez!

Robisz kretynie, ale pod siebie i cały jeste¶ obsrany.

Kwicz, kwicz. he he he

Data: 2010-05-20 20:56:59
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-20 18:25, 'he®sk pisze:
albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo
albo pacaneria z przetluszczonymi wlosami. a moze jedno i drugie.

za daleko sie posuwasz...
choc ja to tez widze nierozowo. Stary elektorat PISu to wczesniejszy beton poparcia PRLu, szczegolnie okresu Gomulki i Jaruzelskiego, ktorzy do pewnego stopnia kontynuowali przedwojenny styl walki politycznej z wyimaginowanymi wrogami polskosci (Żydzi, Masoni, Niemcy, przekreciarze-spekulanci itd...). Sredni wiekowo elektorat to ludzie ktorzy maja kompleks biernej negacji PRLu. W PISie moga sie dowartosciowac bo ta partia wyzej stawia brak papierow w archiwach PRL niz bycie na 1. linni walki z ustrojem. Ci drudzy z zalozenia maja byc w czyms umoczeni. Mlodzi wyborcy, ktorzy slabo pamietaja PRL, albo w ogole , widza w PISie pragamtyczna odmiane wizji panstwa lewicowo-narodowego. Zas w Kaczynskich widza/widzieli personifikacje Piłsudskiego skrojona na obecne czasy.

--
the_foe

Data: 2010-05-20 21:01:33
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - the_foe raczył napisać:
[...]

Idź do psychologa, chłopczyku. I to szybciutko.

Data: 2010-05-20 21:14:06
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-20 21:01, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

prawda w oczy kole, co?

--
the_foe

Data: 2010-05-20 21:23:41
Autor: u2
W dniu 2010-05-20 21:14, the_foe pisze:
za daleko sie posuwasz...
choc ja to tez widze nierozowo. Stary elektorat PISu to wczesniejszy
beton poparcia PRLu, szczegolnie okresu Gomulki i Jaruzelskiego,

IdĽ do psychologa, chłopczyku. I to szybciutko.

prawda w oczy kole, co?

Każdy s±dzi po sobie, a nie każdy jest tobie podobny. Przyznaj się, że
podziwiasz Gierka skoro go nie wymieniłe¶ :)

Data: 2010-05-20 21:33:51
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

I Jaruzela skrzętnie pomin±ł. Ale to pewnie przypadkowo - to nie ma nic, ale to nic wspólnego z tymn, że Jaruzelski popiera Komorowskiego. ;-)

Data: 2010-05-20 21:37:25
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-20 21:33, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

nie pominalem "szczegolnie okresu Gomulki i Jaruzelskiego"

--
the_foe

Data: 2010-05-20 21:44:59
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Pomin±łe¶. Przypadkiem.

Data: 2010-05-20 21:40:18
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-20 21:23, u2 pisze:
[...]

w pewnym sensie wymienilem. starszy elektorat PISu ogolnie dobrze wspomina czasy PRL. Gomulke i Jaruzelskiego podziwiaja za ich probe stworzenia panstwa narodowego gdzie nie ma miejsca dla "wrogow". Gierka tez lubia ale jakby ambiwalentnie bo był z pochodzenia Zydem.

--
the_foe

Data: 2010-05-20 21:53:07
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Ulęgło sie nam nowe boukuni±tko. he he he

Data: 2010-05-20 22:15:19
Autor: u2
W dniu 2010-05-20 21:53, Wasz Drogi Bronisław pisze:
Gierka
tez lubia ale jakby ambiwalentnie bo był z pochodzenia Zydem.

Ulęgło sie nam nowe boukuni±tko. he he he

Nie da się ukryć, antysemitów semickiego pochodzenia u nas dostatek :)

Data: 2010-05-20 22:18:53
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Bo to fakt, ze największymi antysemitami s± semici. I któż wie czy ta relacja nie działa w drug± stronę.. :->

Data: 2010-05-20 22:26:19
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 22:18:53 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Bo to fakt, ze największymi antysemitami s± semici. I któż wie czy ta relacja nie działa w drug± stronę.. :->

Czę¶ć tylko udaje, vide nasze ¶widnickie żydełko.
Piotr

Data: 2010-05-20 22:31:47
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Czy to dzisiaj pi±tek? Bo co¶ go ni ma.

Data: 2010-05-20 22:55:43
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 22:31:47 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

Czę¶ć tylko udaje, vide nasze ¶widnickie żydełko.
Piotr

Czy to dzisiaj pi±tek? Bo co¶ go ni ma.

Pewnie "ręcznie botuje" na tube8.
Piotr

Data: 2010-05-20 22:59:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 22:55:43 +0200, Piotr napisał(a):

Czę¶ć tylko udaje, vide nasze ¶widnickie żydełko.
Piotr

Czy to dzisiaj pi±tek? Bo co¶ go ni ma.

Pewnie "ręcznie botuje" na tube8.

Albo w pracy jest:
http://wiadomosci.onet.pl/1612476,720,1,kioskart.html
Piotr

Data: 2010-05-20 23:16:26
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Jak go capn± to powiesz± (jeszcze jednego na "ż"? - ech ten polski antysemityzm wyssanyz mlekiem)  :-)
W nekrologu będzie słusznie napisane, że.. zgin±ł na posterunku. :-D

Data: 2010-05-20 23:14:30
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Znaczy klonuje się i multireplikuje. he he he

Data: 2010-05-20 21:32:37
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Nie prawda, a twoja bezdenna głupota rodem z Sierpuchowa.

Data: 2010-05-20 21:35:54
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-20 21:32, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

prawda. boli, co?

--
the_foe

Data: 2010-05-20 21:13:09
Autor: Piotr
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Dnia Thu, 20 May 2010 20:56:59 +0200, the_foe napisał(a):

za daleko sie posuwasz...

I ty masz pretensje do Heńka? Ale z ciebie hucpiarz, he, he.
Piotr

Data: 2010-05-20 22:42:46
Autor: azot
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy

Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1ioav55le1cajk8a9uk82gmjuunio80jij4ax.com...

byc moze dolaczy piotr i neko(tez sie skundlili?).
pryszczaty azot juz nie szczeka bo zostal zdmuchniety ;o).

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Od azora pajacu to trzy ch..je w bok. Azor był przez trzy dni na piwie za pieni±dze zarobione za pisanie na grupie. Teraz znów bedę szczekał.
HAU HAU!

azot

Data: 2010-05-20 22:46:32
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - azot raczył napisać:

???

Data: 2010-05-20 22:56:52
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 22:46:32 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

[...]

Może chce ci postawić? Ja bym dopytał... :-)
Piotr