Kompleksy grupowych pis-ujadaczy

Data: 2010-05-20 18:30:15
Autor: Piotr
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Dnia Thu, 20 May 2010 18:25:16 +0200, 'he®sk napisaů(a):

albo sa to stare dziadygi ktorym w zyciu oprocz wlosow nic nie wyszlo
albo pacaneria z przetluszczonymi wlosami. a moze jedno i drugie.

na pewno wiekszosc z nich w dziecinstwie wypadla na leb z wozka bo nie jest mozliwe by rodzili sie tacy. o kim mowa? bardzo latwo mozna sie przekonac. ta sfora zacznie zaraz pod tym postem ujadanie.

jako pierwszy zacznie pewnie emeryt razor, leczacy zgage malinowa
herbatka. po nim pojda: awe, cytryna, u2, hans, hammer, raff, tomy,
byc moze dolaczy piotr i neko(tez sie skundlili?). pryszczaty azot juz nie szczeka bo zostal zdmuchniety ;o).

Ja tam lubić czytac Heniu twoje analityczne posty. Masz gadane, poczucie
humoru, i w ogóle. Sůowem potrafisz sić znaleęă. Ten trudny dla ciebie
okres na pewno przejdziesz brawurowo i znowu bćdziesz z nami caůkiem zdrów.
Trzymaj sić!
Piotr

--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 18:34:22
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:

Ja tam lubię czytac Heniu twoje analityczne posty. Masz gadane, poczucie
humoru, i w ogóle. Słowem potrafisz się znaleĽć. Ten trudny dla ciebie
okres na pewno przejdziesz brawurowo i znowu będziesz z nami całkiem zdrów.
Trzymaj się!
Piotr

Gadane? poczucie humoru?...
Mógłbym prosić o jaki¶ link? :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 18:36:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 18:34:22 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

[...]

Gdzie¶ czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwo¶ci. Nie zniechęcaj mnie, ja chcę mu pomóc.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-20 18:43:27
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

Daj mu co¶ na rozluĽnienie. Może pavulon?

Data: 2010-05-20 18:55:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 18:50:00 +0200, raff napisał(a):

Daj mu co¶ na rozluĽnienie. Może pavulon?

Zeeeeneeek!

Jeste¶cie bez serca. Piotr

Data: 2010-05-20 18:57:02
Autor: Wasz Drogi Bronisław
[...]

My chcemy, żeby się heniu trochę rozluĽnił.

Data: 2010-05-20 18:57:28
Autor: 'he®sk
On Thu, 20 May 2010 18:55:34 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Jeste¶cie bez serca. Piotr

 no mamy juz 2 ujadaczy, skarlaly emertyt razor i niedouk raff. ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 18:53:59
Autor: 'he®sk
On Thu, 20 May 2010 18:36:55 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Gdzie¶ czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwo¶ci.

 miales piotrze lobotomie ?

Nie zniechęcaj mnie, ja chcę mu pomóc.

 zacznij od siebie nieboraku.
Piotr

 a tak wlasciwie to kto ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 18:56:16
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Użytkownik... he he - 'he®sk raczył napisać:
On Thu, 20 May 2010 18:36:55 +0200, Piotr<pnat@wp.pl>  wrote:

Gdzieś czytałem, że do ludzi po operacji trzeba mieć dużo zrozumienia i
cierpliwości.

  miales piotrze lobotomie ?

No fakt - ciężka sprawa. Teraz nie dziwię, się dlaczego tak pierdolisz od rzeczy.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybĂłr dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 18:53:59
Autor: 'he®sk
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
On Thu, 20 May 2010 18:30:15 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 [...]

Ja tam lubić czytac Heniu

jestesmy po imieniu, od kiedy ?

twoje analityczne posty.

 pamietam jak zaczynales na psp. byles cienias, z czasem sie wyrobiles
 ale przystales do sfory bezmyslnych ujadaczy. szkoda.
Masz gadane, poczucie humoru, i w ogóle.

 poplakalem sie ;o))))

Sůowem potrafisz sić znaleęă.

 oj przestan, przestan... ;o)))

Ten trudny dla ciebie okres

 skad wiedziales, ze mam kaca ? ;o)))
na pewno przejdziesz brawurowo i znowu bćdziesz z nami caůkiem zdrów.

 coz, na twoje calkowite ozdrowienie nie licze. wpadles miedzy wrony
 wiec kraczesz. nie wstyd ci zachowywac sie jak menel ?

Trzymaj sić!

 ty tez. uwazaj przy ruszaniu i na zakretach.

Piotr

 a tak na prawde ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 20:15:07
Autor: Piotr
Kompleksy grupowych pis-ujadaczy
Dnia Thu, 20 May 2010 18:53:59 +-0200, 'he+AK4-sk napisa+AUI-(a):

Piotr

 a tak na prawde ?

A tak naprawd+ARk- to te+AXw- Piotr... :-)
Piotr
--
Czego to wa+AUI-ku+AUQ-stwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/