Komplet linek, co radzicie?

Data: 2017-07-14 23:29:59
Autor: 2late
Komplet linek, co radzicie?
On 14/07/2017 4:03 PM, Jacek wrote:
W 7 letnim Specialized Allez chyba przyszedł czas na wymianę linek.
Myślę tu o komplecie hamulce + przerzutki. Rower ma klamkomanetki.
Jaką markę polecacie, żeby lekko chodziły i nie rdzewiały?
Czy bywają komplety docięte na wymiar, czy raczej mam nie cudować i dociąć samodzielnie?
Jagwire jest ok?

Wymienialem linki tylka jak ktoras pękła, nigdy wszystkie na raz. Pytalem w sklepie o to by pasowala i bylo git. Zawsze musialem sobie dociac, co niestety wychodzilo mi fatalnie (nie estetycznie).

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-07-16 17:12:27
Autor: ToMasz
Komplet linek, co radzicie?
W dniu 15.07.2017 o 00:29, 2late pisze:
Zawsze musialem sobie dociac, co niestety wychodzilo mi fatalnie (nie estetycznie).
podgrzej miejsce cięcia zapaliczką, tak aby zmieniło kolor na ciemny (conajmniej 200°C) i dotknij pałeczką kleju z klejarki. (klejarka nie potrzebna, wystarczy sama pałeczka)  Jak zastygnie, ciachnij dowolnymi kleszczykami, kombinerkami, co masz. zdecydowanym ruchem. potem jeszcze raz przypal, dotknij pałeczką i nic wiecej nie zakładaj, nie zaciskaj. bedzie super.

ToMasz

Komplet linek, co radzicie?