Komplet punktów...

Data: 2013-06-29 15:44:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Komplet punktów...
W dniu 29.06.2013 13:55, anacron pisze:
On wykonaÅ‚ wedÅ‚ug mnie_jeden_  manewr wyprzedzania i nie powinno siÄ™ tak
zliczać punktów

Jak wpadniesz do banku z bronią w ręku, zgwałcisz kasjerkę i zabierzesz z sejfu 1 mln ojro to jest to 1 skok na bank czy za gwałt osobno bekniesz i za broń osobno?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-06-29 16:03:35
Autor: anacron
Komplet punktów...
[...]

W Polsce? Za nic, jak gwiezdne 1 mnl ojro to wejdę na pułap dający mi
dostęp do najlepszych prawników :P

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-06-30 12:03:20
Autor: Robert Tomasik
Komplet punktów...
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:51cee4cf$0$1448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za gwałt rozbój odpowie, ale za nielegalne posiadanie broni już nie. Są odpowiednie przepisy, które to regulują.

Data: 2013-06-30 12:13:45
Autor: Andrzej Lawa
Komplet punktów...
W dniu 30.06.2013 12:03, Robert Tomasik pisze:

Jak wpadniesz do banku z broni± w rêku, zgwa³cisz kasjerkê i
zabierzesz z sejfu 1 mln ojro to jest to 1 skok na bank czy za gwa³t
osobno bekniesz i za broñ osobno?

Za gwa³t rozbój odpowie, ale za nielegalne posiadanie broni ju¿ nie. S±
odpowiednie przepisy, które to reguluj±.

A konkretnie? Nie dostanie ekstra jak wpadnie z nielegaln± broni± zamiast z legaln±?

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-06-30 17:41:28
Autor: Robert Tomasik
Komplet punktów...
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kqp0cp$ktr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie. Przepis przewiduje karê za rozbój z broni± w rêku, i jej legalno¶cposiadania nic tu nie zmieni. Moze mieæ nawet pistolet na wodê, który zezwolenia w ogóle nie wymaga.

Data: 2013-06-30 18:11:02
Autor: Andrzej Lawa
Komplet punktów...
W dniu 30.06.2013 17:41, Robert Tomasik pisze:

[...]

Moment, moment... Jasne, ¿e nie grozi mu ekstra za napad z broni± w rêku z powodu nielegalno¶ci broni, ale czy nie powinien zostaæ osobno ukarany za nielegalne posiadanie??

Dalsza opcja - broñ do napadu ukrad³. Chyba nie twierdzisz, ¿e bêdzie bezkarny pod k±tem kradzie¿y?

Data: 2013-06-30 19:01:09
Autor: Robert Tomasik
Komplet punktów...
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kqplan$l55$1node2.news.atman.pl...
[...]

W znanych mi wypadkach nie karano, a kilka znam. S±d uznawa³, ¿e to nielegalne posiadanie broni jest niejako jednym z elementów przestêpostwa rozboju. Co wiêcej, s±dzê, ¿e w wypadku rozboju z legalnie posiadan± broni± kara bêdzie wy¿sza - na zasadzie naruszenia zaufania itp.

Data: 2013-06-30 19:25:24
Autor: Andrzej Lawa
Komplet punktów...
W dniu 30.06.2013 19:01, Robert Tomasik pisze:

[...]

Z tym ostatnim akurat jestem w stanie siê zgodziæ, ale to pierwsze (brak osobnego karania za nielegalne posiadanie) to jaki¶ bezsens.

Data: 2013-06-30 15:15:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Komplet punktów...
[...]

Ale ja nie o nielegalności broni. Ale o tym, że jak napadł bez broni albo napadł z bronią, to zasadnicza różnica.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-06-30 17:42:25
Autor: Robert Tomasik
[...]