Kompresor pompka cuda

Data: 2015-12-27 12:31:33
Autor: ToMasz
Kompresor pompka cuda
W dniu 27.12.2015 o 09:38, Majka pisze:
Dzień dobry,
proszę, czy możecie mi polecić dobrą pompkę?

Dotąd używałam pompki "T" z manometrem - ręce dwie i podłoga - bo duża, kilka pchnięć i koło pełne, i nie namęczyłam się przy tym.
i to jest dobre rozwiązanie. z tanich polecam nexelo, beto. za 35zł mozna kupić. jak chcesz kompresor po taniości, to trzeba zrobić samemu ze starej lodówki. (godzina roboty, zero komplikacji). Natomiast kompresor którym można pracować, w sensie taki który coś wytrzyma i działa - bez 300zł niema co szukać. (no i taki kompresor hałasuje mocno)

ToMasz

Data: 2015-12-27 15:15:29
Autor: twistedme
Kompresor pompka cuda
W dniu 2015-12-27 o 12:31, ToMasz pisze:
[...]

Ja bym też nie kombinował... Mam już drugą taką z Lidla i nie narzekam. Jedną sam zepsułem - przez gapiostwo syna najechałem na nią autem. Gdyby nie to, to raczej by się nie zepsuła szybko. Jedynym newralgicznym punktem jest końcówka, która pod wentyl samochodowy była ok, ale w przypadku presty już wygląda to gorzej.

Tak jak tam pisali - drogie to raczej do serwisów, a do domu taka z Lidla jest super, jak się zużyje kupisz następną, a i tak wyjdzie taniej. 3 takie pompki pewnie można używać ponad 10 lat. A czynność pompowania można potraktować jak rozgrzewkę przed rowerowaniem :)

No chyba, że masz jeszcze materace, basen itd. i musi być kompresor, to kupuj. Nie mam za bardzo doświadczenia ale teść miał taki z lodówki, to ciśnienie było dość słabe i trwało to chwilę... (nie wiem czy to reguła, bo innych samoróbek nie widziałem), kupił niedawno taki większy z marketu to głośny jest jak cholera i po gwarancji zaczął pluć czasami olejem...

pozdro

Data: 2015-12-29 07:44:52
Autor: Pszemol
Kompresor pompka cuda
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:n5oi1p$vpu$1dont-email.me...
[...]

Przesadzasz. Ja kupiłem ojcu taki za $30 USD (<100zł):
http://www.amazon.com/Slime-40022-12-Volt-Digital-Inflator/dp/B002ZBWKAU
I używałem go już parę razy - raz dopompowywałem koło w aucie,
innym razem kółko w taczkach i nie ma do czego się przyczepić.
Sam się wyłącza po osiągnięciu ustawionego wcześniej ciśnienia.

Data: 2015-12-30 00:12:48
Autor: Titus Atomicus
Kompresor pompka cuda
In article <n5oi1p$vpu$1@dont-email.me>,
> [...]

i to jest dobre rozwiązanie. z tanich polecam nexelo, beto. za 35zł mozna kupić. jak chcesz kompresor po taniości, to trzeba zrobić samemu ze starej lodówki. (godzina roboty, zero komplikacji). Natomiast kompresor którym można pracować, w sensie taki który coś wytrzyma i działa - bez 300zł niema co szukać. (no i taki kompresor hałasuje mocno)

IMHO kompresor to zbytnia fanfaronada w warunkach domowych.
Dobra pompka stacjonarna powinna calkowicie wystarczyc.
--
TA

Kompresor pompka cuda