Kompresor pompka cuda

Data: 2015-12-28 08:09:13
Autor: zbrochaty
Kompresor pompka cuda
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 09:38:25 UTC+1 użytkownik Majka napisał:
Dzień dobry,
proszę, czy możecie mi polecić dobrą pompkę? Dotąd używałam pompki "T" z manometrem - ręce dwie i podłoga - bo duża, kilka pchnięć i koło pełne, i nie namęczyłam się przy tym.
Ale była to pompka z marketu, i popsuła się po dwóch latach.
Nie chcę zwykłej małej pompki ręcznej przypinanej do roweru, bo to męczące i długo trwa.
Pompka będzie w garażu, więc nie musi być mała/lekka, ma być wygodna, niemęcząca i skuteczna/szybkokołonapełniająca.
Czego używacie?

Też używam pompki w garażu - takiej malutkiej, co potrafi napompowac i kolo, i amortyzator.
Używanie jest męczące, ale ponieważ używam jej nie częściej niż raz na rok, kiedy zmieniam dętkę, to nie jest specjalnie klopotliwe. Pompka starcza wtedy na lata.
Taką pompką podpompujesz na 3/4 wartosci ciśnienia, a resztę na stacji benzynowej, zawsze sie jakas przytrafi w okolicy.

Jeśli wolisz być niezależna, to kup podobna do tej co mialas, ale musisz wydac co najmniej 200-250 zł

Data: 2015-12-29 02:36:42
Autor: Rowerex
Kompresor pompka cuda
W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 17:09:15 UTC+1 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:

Jeśli wolisz być niezależna, to kup podobna do tej co mialas, ale musisz wydac co najmniej 200-250 zł

Dla maniaków śrubkarzy - wersja full-wypas - http://tinyurl.com/psk8b63

Ja używam agregatu z lodówki w wersji najprostszej: kabel 230V, rozgałęźnik do manometru, wąż i końcówka - 8 barów do szosowego roweru pompuje bez problemu. Do tego jakiś stary zbiornik ciśnieniowy, który wykorzystywałem do wspomagania przy pompowaniu bezdętekowców.

Aczkolwiek czyściochom zalecałbym zastosowanie filtra - nie wiem jak nowsze agregaty, ale mój rodem z PRL nieco pluje olejem. Od 10 lat nie pompuję pompką, tylko agregatem z lodówki (rower górski i dawniej szosówkę) lub sprężarką Black-Decker (ta tylko do szosówki, bo jest mała, czysta, mogę ją upchać do szafy i ma cyfrowy wskaźnik ciśnienia).

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2015-12-29 20:23:12
Autor: ToMasz
Kompresor pompka cuda

Aczkolwiek czyściochom zalecałbym zastosowanie filtra
(...)
Kogutek robił jakiś rodzaj filtra pochłaniacza z grubej rury, wypełnionej koksem. ja sie zastanawiałem czy (na potrzeby malowania)
nie zastosować najzwyklejszych filtrów 10 cali. 25zł obudowa, 5-10zł wkład.

ToMasz

Kompresor pompka cuda