Kompresor pompka cuda

Data: 2015-12-29 07:42:37
Autor: Pszemol
Kompresor pompka cuda
"Majka" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> wrote in message news:ea0a7de4-767b-4070-83e7-be715133419egooglegroups.com...
Dotąd używałam pompki "T" z manometrem - ręce dwie i podłoga
- bo duża, kilka pchnięć i koło pełne, i nie namęczyłam się przy tym.

Czyli to rozwiązanie wygląda na dobre dla Ciebie.

Ale była to pompka z marketu, i popsuła się po dwóch latach.

Co to znaczy się popsuła? Ale jeśli nawet, to kup nową.
Być może będziesz mieć więcej szczęścia tym razem.
To nie majątek - można zaryzykować, nie?

Nie chcę zwykłej małej pompki ręcznej przypinanej do roweru, bo to męczące i długo trwa.
Pompka będzie w garażu, więc nie musi być mała/lekka, ma być wygodna, niemęcząca i skuteczna/szybkokołonapełniająca.
Czego używacie?

Ja używam małej pompki ręcznej, przypinanej do roweru.
Ale moja nie jest aż taka mała, jest z tych większych,
z gumową stopą/piętą którą można oprzeć o asfalt
i ma krótki giętki wężyk łączący ją z wentylem koła.

Chętnie kupiłabym kompresor, ale i tu się nacięłam:
Kupiłem kiedyś kompresor na 12V i oddałam natychmiast.
Zapięcie spadało z wentyla.
Brak wyłącznika w urządzeniu - pompowanie koła i bieg
do gniazda 12V żeby wyłączyć.... do tego gorące po
30 sekundach pracy aż parzyło w ręce.

Ale takich sprężarek elektrycznych jest wiele różnych typów.
Są też takie programowane, gdzie same się wyłączą
po osiągnięciu ustalonego wcześniej ciśnienia...

A 30 sekund pompowania dla roweru brzmi jak długi
czas - tyle czasu to samochód napompujesz...

To zwykle małe, upakowane urządzenie, będzie się grzało,
to normalne przy sprężaniu powietrza - nie ma się czego
bać - pompka ręczna rowerowa też się mocno grzeje.

Kompresor pompka cuda