Kompromis?

Data: 2013-02-21 14:29:07
Autor: Trybun
Kompromis?

PrzecieĹĽ to pakt Stalin Churchill w sprawie Poplski przypomina - dlaczego znowu normalny Polak nie ma w tej kwestii nic do powiedzenia

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Boni-05-proc-odpisu-podatkowego-na-Kosciol,wid,15352682,wiadomosc.html?ticaid=1101af

Data: 2013-02-21 08:10:15
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 14:29, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
Przecież to pakt Stalin Churchill w sprawie Poplski przypomina -
dlaczego znowu normalny Polak nie ma w tej kwestii nic do powiedzenia

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Boni-05-proc-odpisu-podatkowego...

Jak kiedy¶ poci±gi ze Polski jechały do ZSRR to teraz zwrotnice
przestawiono jedynie- kurs Watykan, no bo przecież nie pracuj±, to
Polacy mog± zapłacić za nich odszkodowania Pedofilne i inne
należno¶ci. No nikogo nie zgwałciłe¶ a będziesz płacił za kutasa
biskupiego.

Data: 2013-02-21 21:31:58
Autor: Trybun
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 17:10, glob pisze:

[...]

Mimo że do spraw ko¶cioła podchodzę na luzie, to jednak spor± dozę niesmaku wzbudza we mnie to ich targowanie się z Bonim o pieni±dze podatnika. A już całkowite wręcz obrzydzenie wywołał ten ich "kompromis"..

Data: 2013-02-21 17:00:42
Autor: Przemysław M.
Kompromis?
Dnia Thu, 21 Feb 2013 14:29:07 +0100, Trybun napisał(a):

Przecież to pakt Stalin Churchill w sprawie Poplski przypomina - dlaczego znowu normalny Polak nie ma w tej kwestii nic do powiedzenia

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Boni-05-proc-odpisu-podatkowego-na-Kosciol,wid,15352682,wiadomosc.html?ticaid=1101af

Skoro Boni chce to niech sobie płaci. W Niemczech na ich "ko¶ciół" płac±
wierni. Państwo nie ma tu nic do dawania.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-21 18:33:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromis?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kg5gci$a5n$1dont-email.me...
[...]

To jest takie pieprzenie kotka przy pomocy młotka.
Było: ko¶ciół dostawał 100 milionów z naszych podatków.
Będzie Ko¶ciół dostanie więcej niż 100 milionów z naszych podatków.
Innej różnicy nie widzę.
Różnica byłaby wtedy, gdyby katolicy dodatkowo obci±żali się tym pół procentem (18 + 0,5).
Ale wtedy okazałoby się, że w Polsce nie ma katolików lub jest ich bardzo mało!

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-21 21:05:10
Autor: the_foe
Kompromis?
Ale wtedy okazałoby się, że w Polsce nie ma katolików lub jest ich
bardzo mało!

Bawi mnie, wielokrotnie potwierdzony organoleptycznie, fakt klęski wiary w starciu z pieniędzmi.
Jak mówił George Carlin: "Bog jest wszechmocny, stworzył niebio i ziemie, morza i lady zapelnił zwierzetami i roslinami. Wykreowal czlowieka i dał mu niesmiertelna dusze, ale .... w ogólne nie radzi sobie z pieniedzmi...."

--
the_foe

Data: 2013-02-21 21:31:20
Autor: Trybun
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 17:00, Przemysław M. pisze:
[...]

No wła¶nie! Znowu za Kowalskiego kto¶ decyduje. ¦miało można powiedzieć że my Polacy jeste¶my pod wewnętrzna okupacj±. Nie mamy NIC, absolutnie NIC do powiedzenia w swoim kraju. Czyjego  interesu broni ten opłacany przez Polaków minister Boni?

Data: 2013-02-21 17:43:25
Autor: xan
Kompromis?
W dniu 21.02.2013 14:29, Trybun pisze:

[...]

W czym masz problem ? Nie dasz swoich 0,5% a kto chce to da - wolny wybór - to jest demokracja, człek bedzie decydował gdzie chce dać czesc swoich podatków.

Data: 2013-02-21 08:57:41
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 17:43, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

W czym masz problem ? Nie dasz swoich 0,5% a kto chce to da - wolny
wybór - to jest demokracja, człek bedzie decydował gdzie chce dać czesc

 O to chodzi że polak na pedofilów nie chce płacić  , a to 0,5 to jest
trzy razy więcej niż obecnie. Je¶li kwota nie dojdzie w wysoko¶ci 0,5
to państwo pokryje ten brak. Czyli ko¶ciół ma gwarantowane trzy razy
więcej niż teraz. Dlatego dr± się na ulicy-złodziejstwo.

Data: 2013-02-21 17:45:28
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 17:43, xan pisze:
W czym masz problem ? Nie dasz swoich 0,5% a kto chce to da - wolny
wybór - to jest demokracja, człek bedzie decydował gdzie chce dać czesc
swoich podatkĂłw.

Ale w III ubeckiej dajesz ponad 50% zarobkow na sitwe urzednicza. Tu nie chodzi o 1%...-;)

Data: 2013-02-21 09:02:03
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 17:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> swoich podatków.

Ale w III ubeckiej dajesz ponad 50% zarobkow na sitwe urzednicza. Tu nie

"Główn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej była potrzeba władzy
i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

 Zobacz czy już ministrant ci telewizora nie wynosi.

Data: 2013-02-21 18:04:18
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 18:02, glob pisze:
  Zobacz czy juĹĽ ministrant ci telewizora nie wynosi.

Nie wpuszczam kolednikow do domku glomb...-;)

Data: 2013-02-21 09:08:12
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 18:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

Nie musisz wpuszczać, ustawa wejdzie to biskup twój telewizor będzie
ogl±dał, a ty czarny chleb i wodę z kałuży. Jest ¶nieg jak na twoim
miejscu już bym gromadził.

Data: 2013-02-21 18:10:56
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 18:08, glob pisze:
Nie musisz wpuszczać, ustawa wejdzie to biskup twój telewizor będzie
oglądał, a ty czarny chleb i wodę z kałuży. Jest śnieg jak na twoim
miejscu już bym gromadził.

Ja z biskupem nie spotykam sie, ale z ksiezmi chetnie lamie sie oplatkiem. To taki gest dobrej woli glomb, jesli bys tego nie wiedzial...-;)

Data: 2013-02-21 09:23:20
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 18:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

No gestem dobrej woli ograbili polaków, liż im odbyty więcej.

Data: 2013-02-21 18:25:58
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 18:23, glob pisze:
No gestem dobrej woli ograbili polaków, liż im odbyty więcej.

Ja nie z tych co liza odbyty jak ty glomb ...-;)

Data: 2013-02-21 09:48:30
Autor: glob
Kompromis?
On 21 Lut, 18:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

A z tych co nadstawiaj±, to powiniene¶ być zadowolony bo teraz ustaw±
ciebie okradli a następnym razem przepisz± na kler twój odbyt.

Data: 2013-02-21 18:56:57
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 18:48, glob pisze:
A z tych co nadstawiają, to powinieneś być zadowolony bo teraz ustawą
ciebie okradli a następnym razem przepiszą na kler twój odbyt.

Przeciez juz pisales, ze ty nalezysz do ruchajacych w odbyt, ale ja nie naleze...-;)

Data: 2013-02-21 19:11:53
Autor: Przemysław M.
Kompromis?
Dnia Thu, 21 Feb 2013 18:56:57 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Człowieku, stuknij się ty w ten durny łeb. --

Data: 2013-02-21 19:10:49
Autor: Przemysław M.
Kompromis?
Dnia Thu, 21 Feb 2013 18:25:58 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-21 18:23, glob pisze:
No gestem dobrej woli ograbili polaków, liż im odbyty więcej.

Ja nie z tych co liza odbyty jak ty glomb ...-;)

Swego czasu lizałe¶ Obserwatorowi aż na wymioty brało!!!

Data: 2013-02-21 19:16:54
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 19:10, Przemysław M. pisze:
Dnia Thu, 21 Feb 2013 18:25:58 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-21 18:23, glob pisze:
No gestem dobrej woli ograbili polaków, liż im odbyty więcej.

Ja nie z tych co liza odbyty jak ty glomb ...-;)

Swego czasu lizałeś Obserwatorowi aż na wymioty brało!!!

E tam, od samego poczatku pisalem, ze uwazam obsrywatora za zydka z gwna. Ale dziwie sie tobie kalecki, ty nadal srasz gwnem...-;)

Data: 2013-02-21 19:54:20
Autor: Przemysław M.
Kompromis?
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:16:54 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Tak się składa, że pamięc mam dobr± towarzyszu Kałecki. Pamietam jak
płakali¶cie kiedy Obsrywator porzucił was dla jakiego kanadyjskiego menela.
To, że ty Kałecki srasz pisowskim miodem wie całe psp. --

Data: 2013-02-21 19:57:19
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 19:54, Przemysław M. pisze:
[...]

Tak się składa, że pamięc mam dobrą towarzyszu Kałecki. Pamietam jak
płakaliście kiedy Obsrywator porzucił was dla jakiego kanadyjskiego menela.
To, że ty Kałecki srasz pisowskim miodem wie całe psp.

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 19:59:28
Autor: Przemysław M.
Kompromis?
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:57:19 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Te kałecki, a co z pancern± brzoz± i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

No i co tam u Obsrywatora? Nie pisze, nie emailuje, sms-ów nie przesyła.
Komu¶ innemu tyłek wypina. Porzucił was, porzucił na dobre, Kałecki. --

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z cał± sal±.

Data: 2013-02-21 20:03:42
Autor: u2
Kompromis?
W dniu 2013-02-21 19:59, Przemysław M. pisze:
No i co tam u Obsrywatora? Nie pisze, nie emailuje, sms-ów nie przesyła.
Komuś innemu tyłek wypina. Porzucił was, porzucił na dobre, Kałecki.

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 21:31:43
Autor: Trybun
Kompromis?
[...]

Nie xan, podatki to wspólna sprawa Polaków. Jak kto¶ chce kogo¶ obdarowywać to niech to robi w ramach prywatnej inicjatywy, a niech nie wydziera biedakom, bo to przede wszystkim oni po władzach s± beneficjentami ¶ci±ganych podatków.

Data: 2013-02-22 11:20:15
Autor: xan
Kompromis?
W dniu 21.02.2013 21:31, Trybun pisze:
[...]

A co z 1% na fundacje ? Tu masz te same zdanie czy już inne ?

Data: 2013-02-22 11:34:48
Autor: A. Filip
Kompromis? [0.5% na religiÄ™]
Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> pisze:
[...]

Podatnik nie może wybrać na który kościół/wyznanie przekazuje _lub nie_?

IMHO Kościół Państwa Watykan w Polsce zaczyna ustawiać się pod
przyszłe ostre obcięcie przywilejów dla wyznań po tym jak po Kościół Latającego Potwora Spaghetti w końcu ustanowi szeroko znany
precedens rejestrowania "frywolnych" wyznań. Chodzić może o takie
przywileje dla wyznań na których tylko KPWwP jako najliczniejszy
(dominujÄ…cy) zarobi a inne wyznania stracÄ….

Kompromis?