Kompromis wg prezesa PiS

Data: 2010-08-23 12:29:23
Autor: Zahir
Kompromis wg prezesa PiS
Chyba nikt zdrowomyślący nie ma wątpliwości, że za "obrońcami krzyża" stoi prezes PiS. A oto jak wygląda kompromis wg tzw. "obrońców" czyli wynajętego aktora ze spalonego teatru: http://www.gazeta.pl/0,0.html  "Chcemy, by krzyż tutaj został!". CHCEMY, a nie prosimy! Na miejscu PREZYDENTA Komorowskiego olałbym tych "obrońców" albo na "rozmowy" z nimi wysłał np. Nałęcza.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 12:39:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromis wg prezesa PiS

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c724d81$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żadnych rozmów z "obrońcami".

Data: 2010-08-23 21:00:15
Autor: jadrys
Kompromis wg prezesa PiS

Żadnych rozmów z "obrońcami".

No jasne - po co z jakimiś polaczkami rozmawiać?

Data: 2010-08-23 22:19:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromis wg prezesa PiS

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4uggg$tt0$1news.onet.pl...

Żadnych rozmów z "obrońcami".

No jasne - po co z jakimiś polaczkami rozmawiać?

Pie...isz jak połamany. Kim oni są? Kogo oni reprezentują? Kto im dał mandat, czy jak to nazwać?
I od razu ci odpowiem. Oni są nikim, nikogo reprezentują, nikt im dał mandat. A z nikim się nie rozmawia.
I to byłoby na tyle.

Data: 2010-08-24 09:04:30
Autor: jadrys
Kompromis wg prezesa PiS

[...]

Oni reprezentują siebie, są Polakami. A ten _władca Polski_ nie może sie odwracać od Polaków którzy go opłacają,  fundując mu nawet ze swoich dochodów  wysokie ubezpieczenie na życie.

Data: 2010-08-24 13:22:30
Autor: cyc
Kompromis wg prezesa PiS

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4vqug$i8g$1news.onet.pl...

[...]

Sadzisz , ze prezydent , czy jakakolwiek wladza wyzszego szczebla ma obowiazek rozmawiac z kazdym szalencem tylko dlatego , ze on tego chce ? .
Ciekawe podejscie do problemu , tyle , ze nalezaqloby zmienic zasady wspolzycia spolecznego w tym konstytucje i cale prawo .

cyc

Data: 2010-08-24 21:21:57
Autor: jadrys
Kompromis wg prezesa PiS
  W dniu 2010-08-24 13:22, cyc pisze:

[...]

Tak. Jeżeli się czuje odpowiedzialnym politykiem i człowiekiem to powinien rozmawiać z wszystkimi ludźmi, wszystkimi Polakami. A nie tylko słuchać wytycznych z Brukseli i Waszyngtonu.
I tu nic nie trzeba zmieniać, poza głosowaniem na porządnych ludzi.

Data: 2010-08-25 08:53:28
Autor: cyc
Kompromis wg prezesa PiS

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i51971$qqm$6news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Przeciez wpadasz conajmniej w smiesznosc .
Prezydent nie jest od rozmawiania z indywidualnymi ludzmi , tymbardziej jesli sa to oblakancy , wladza nie jest od tego .
Do rozmowy spoleczenstwa z wladza sa jego przedstawiciele w postaci poslow i radnych .
To co proponuja "obrocy krzyza" a za nimi Ty , to nawet nie anarchia , to kompletne bezcholowie opierajace sie na szalenstwie .
Ja zycze sobie aby prezydent rozmawial ze mna o tym czy "obroncow krzyza " wynosic z Krakowskiego Przedmiescia , czy rozjezdzac gasienicami ciagnikow . Moj postulat jest rownie absurdalny jak te , ktore usiluja narzucic "obroncy krzyza" i nie widze powodow aby prezydent z nimi mogl rozmawiac a ze mna nie ..
Takich jak oni i ja w Polsce jest tylu ile w niej obywateli .
Jak sobie wyobrazasz rozmowy prezydenta z nami ? .
Nie czujesz szalenstwa w metodzie ? .
Jesli nie to serdecznie wspolczuje .

cyc

Data: 2010-08-23 19:38:51
Autor: ~heÂŽsk~
Kompromis wg prezesa PiS
On Mon, 23 Aug 2010 12:29:23 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 no prezesie PiS, ogon pod siebie i wynocha z spod palacu.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 10:21:55
Autor: Zahir
Kompromis wg prezesa PiS

wrote:

[...]

Moim zdaniem  to prezes PiS powinien wziąc na swoje barki ten krzyż i zatargać go do pałacu! Do szybszego marszu powinien poganiać go za pomocą pejcza np. Palikot.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 21:33:46
Autor: awe
Kompromis wg prezesa PiS

[...]

-- -- -- -- -- -
naszczescie jestes tylko glupim i prymitywnym pajacem
awe

Data: 2010-08-23 23:09:55
Autor: Andrzej
Nalecz
niech idzie w ..."długą" i nie wraca

Data: 2010-08-24 09:51:43
Autor: Zahir
Nalecz

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c72e3a9$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
niech idzie w ..."długą" i nie wraca

Niby dlaczego? W kancelarii prezydenta potrzebny jest człowiek LEWICY! Dla równowagi!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 09:48:14
Autor: awe
Nalecz

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c737a10$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ty chyba masz nierowno pod sufitem. zajmij sie pisaniem satyrycznych bajeczek - zapowiadasz sie dobrze
awe

Data: 2010-08-26 12:03:10
Autor: Miglanc
Nalecz

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i555t2$jnj$1news.onet.pl...

[...]

Dziekuję za uznanie. Tak uważam. W kancelarii PREZYDENTA Komorowskiego potrzebny jest ktoś z LEWICY, a tym samy nie będzie tam miejsca dla kogoś z PiS. Fotyga ostatnio chciała wrócić ale "PAN Komorowski" ją obraził! Hihihihiiiihahahaahhaaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 03:11:57
Autor: D.J.MC Donald Musk
Nalecz
On Aug 26, 12:03 pm, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i555t2$jnj$1news.onet.pl...

> [...]

> bajeczek - zapowiadasz sie dobrze
> awe

Dziekuję za uznanie. Tak uważam. W kancelarii PREZYDENTA Komorowskiego

ja rozumiem. Jak bedzie ktos z lewicy to latwiej bedzie ukrasc
zyrandole i srebrne sztucce...

Kompromis wg prezesa PiS