Kompromisowy kandydat

Data: 2010-04-22 13:25:57
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
Sprawa jest IMO oczywista- Romaszewski. Tak wiem, zachował się
tragicznie i słusznie został wylany. Niemniej sytuacja jest tak
poważna ze trzeba zacisnąć zęby, jeśli to konieczne  to nawet
przeprosić (mimo tego że się rację miało....brrrr) i popierać ze
wszystkich sił, jednocześnie umiejętnie i z taktem. Nie wiem jak wielu
sympatyków PiS wypięłoby się raczej na wybory niż dało głos na
Romaszewskiego ale IMO ta kandydatura dałaby szansę tym licznym
rodakom którzy już się na peło poznali ale jeszcze nie pozbyli się (w
dużym stopniu sztucznie zaindukowanej im) antykaczej fobii.
Bardzo chciałbym żeby pan Jarosław K otrząsnął się z szoku po śmierci
brata i współpracowników. Przemyślał sprawę, na chłodno skalkulował
ewentualne zyski i straty po czym podjął decyzję godną klasowego
polityka. Czy stać go na to już teraz?
J-23

Data: 2010-04-22 13:28:07
Autor: zbig
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
[...]
To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Data: 2010-04-22 13:30:48
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 22:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Już nie. Nie w tej sytuacji.
J-23

Data: 2010-04-22 13:36:14
Autor: zbig
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
On 22 Kwi, 22:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Już nie. Nie w tej sytuacji.
J-23
 A ja myśle, że zawsze był w porządku tylko nie trzymał prosto palca w
bucie, wystawił go na powietrze i jeszcze sie osmielił nim zakiwać.
Z tego co Romaszewskim słyszałem to Jarek chyba będzie musiał pójśc do
niego na kolanach.

Data: 2010-04-22 13:41:22
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 22:36, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

 A ja myśle, że zawsze był w porządku

KIEDYŚ był. W sprawie Piesiewicza zachował się tragicznie a i
wcześniej chodziły słuchy że zaczyna przechodzić na ciemną stronę mocy
(jakieś układziki, nepotyzmy- ale nie znam szczegółów).
J-23

Data: 2010-04-23 07:00:11
Autor: ColgatesBilly
Kompromisowy kandydat
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:b7e25353-2dca-4859-a24c-e0575aa3febf5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
Zawsze byl naprawde aktywny, jak lustracja nabierala rumiencow.
I tyle

Data: 2010-04-22 23:32:30
Autor: cytryna
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
> [...]
> wszystkich sił, jednocześnie umiejętnie i z taktem.
To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

A jest, jest i w tym cały problem. Ten nepota za koryto dla siebie, żoneczki i tej okropnej córki udającej dziennikarke zrobi każde świństwo. Lata współpracy z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w sukience, tez zreszta prominent PO.

Data: 2010-04-23 00:41:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kompromisowy kandydat

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

współpracy
z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w

   Niekoniecznie zaraz nepota.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 08:19:31
Autor: cyc
Kompromisowy kandydat

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001ce6.4bd0c06enewsgate.onet.pl...

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w

O,o!! , to , to !!.
Trafiles w samo sedno .
Czlowiek orkiestra , zna sie na wszystkim de facto bedacy wylacznie marnym fizykiem i jeszcze gorszym politykiem . Jego sila jest wylacznie wrednosc , jatrzenie i wieczne malkontenctwo a takze stawianie na zle konie . Epizod z "Solidarnoscia" na ktorej wyjechal jak na bialym koniu to zupelny przypadek .. Goracy obronca Michnika . Gdyby porownywac do przeszlosci to jest typowym dla wladz PZPR -u partyjnym kacykiem , ktory sadzi , ze jemu wolno wszystko ..W podobnym duchu wychowal swoja latorosl , dziennikarska mizerote, ktora umiescil na lukratywnym stanowisku w roli dyrektora polonijnej TV .

cyc

Data: 2010-04-22 22:29:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kompromisowy kandydat

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Rozmawialem z nim wiele lat temu w cztery oczy ,przy papierosku'
i przykro mi teraz czytac o tym, jak bardzo robak pychy wzarl sie
w jego dusze.

AR

Data: 2010-04-22 13:38:14
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 22:29, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

i przykro mi teraz czytac o tym, jak bardzo robak pychy wzarl sie
w jego dusze.

Trudno, nikt z nas nie jest doskonały. Mści się taktyka "krótkiej
ławki", brak chęci (a może umiejętności?) pozyskania dla swoich
politycznych celów znanych a "niezagospodarowanych" postaci naszego
życia publicznego.
J-23

Data: 2010-04-22 22:43:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kompromisowy kandydat

wrote:

[...]

Ja wiem jednak swoje:  Pan Zbyszek jest fizykiem i w glebi ducha
uczciwym czlowiekiem, ktoremu przyszlo zyc i dzialac w czasach,
ktore trudno okreslic inaczej, niz ciekawe/parszywe.

AR

Data: 2010-04-23 09:22:57
Autor: u2
Kompromisowy kandydat
W dniu 2010-04-22 22:29, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
Rozmawialem z nim wiele lat temu w cztery oczy ,przy papierosku'
i przykro mi teraz czytac o tym, jak bardzo robak pychy wzarl sie
w jego dusze.

Trzeba było nie tylko wypalić robala, ale i go zalać, wtedy byłoby po
robalu.

Data: 2010-04-22 23:37:56
Autor: the_foe
Kompromisowy kandydat
W dniu 2010-04-22 22:25, Hans Kloss pisze:
[...]

szkoda ze nie jestes decydentem w PIS. Komor mialby zwyciestwo w I turze.

--
the_foe

Data: 2010-04-22 15:07:17
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 23:37, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

szkoda ze nie jestes decydentem w PIS. Komor mialby zwyciestwo w I turze.

Powiem więcej- miałby, owszem zwycięstwo ale Z GŁOWY, być może nawet w
I turze co zaoszczędziłoby kasy podatników na organizowanie tury II.
Peło po prostu nie miałoby jak atakować Romaszewskiego, wszelkie akcje
przeciw niemu to musiałaby być prowizorka. natomiast w komoruskiego
można spokojnie bić jak w bęben. Popełnił całe mnóstwo niezręcznych
wypowiedzi, oskarżył fałszywie Szeremietiewa, bronił komuszych WSI,
brał czynny udział w palikocizmach (nie mylić z krytyk)  przeciw Ś.P.
Prezydentowi Kaczyńskiemu....
J-23

Data: 2010-04-23 06:59:00
Autor: ColgatesBilly
Kompromisowy kandydat
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:f00a41e4-9817-4b0c-99f6-de0a5b070cfbg30g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pierwsza naprawde bezsensowna wypowiedz z Twojej strony.
Koniec z tymi Solidarnosciowymi nieudacznikami...
Romaszewski to beznadziejna kandudatura

Data: 2010-04-23 00:10:18
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 23 Kwi, 05:59, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Romaszewski to beznadziejna kandudatura

Jak każda z gatunku kompromisowych. Problem w tym ze chyba żaden inny
niepełoski kandydat  nie ma  realnych szans na zwycięstwo w
tegorocznych wyborach.
Niestety polityka polega na sztuce stawiania sobie celów  REALNYCH i
osiągania ich.
J-23

Kompromisowy kandydat