Kompromisowy kandydat

Data: 2010-04-22 13:28:07
Autor: zbig
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
Sprawa jest IMO oczywista- Romaszewski. Tak wiem, zachował się
tragicznie i słusznie został wylany. Niemniej sytuacja jest tak
poważna ze trzeba zacisnąć zęby, jeśli to konieczne  to nawet
przeprosić (mimo tego że się rację miało....brrrr) i popierać ze
wszystkich sił, jednocześnie umiejętnie i z taktem.
To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Data: 2010-04-22 13:30:48
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 22:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Już nie. Nie w tej sytuacji.
J-23

Data: 2010-04-22 13:36:14
Autor: zbig
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
On 22 Kwi, 22:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

Już nie. Nie w tej sytuacji.
J-23
 A ja myśle, że zawsze był w porządku tylko nie trzymał prosto palca w
bucie, wystawił go na powietrze i jeszcze sie osmielił nim zakiwać.
Z tego co Romaszewskim słyszałem to Jarek chyba będzie musiał pójśc do
niego na kolanach.

Data: 2010-04-22 13:41:22
Autor: Hans Kloss
Kompromisowy kandydat
On 22 Kwi, 22:36, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

 A ja myśle, że zawsze był w porządku

KIEDYŚ był. W sprawie Piesiewicza zachował się tragicznie a i
wcześniej chodziły słuchy że zaczyna przechodzić na ciemną stronę mocy
(jakieś układziki, nepotyzmy- ale nie znam szczegółów).
J-23

Data: 2010-04-23 07:00:11
Autor: ColgatesBilly
Kompromisowy kandydat
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:b7e25353-2dca-4859-a24c-e0575aa3febf5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
Zawsze byl naprawde aktywny, jak lustracja nabierala rumiencow.
I tyle

Data: 2010-04-22 23:32:30
Autor: cytryna
Kompromisowy kandydat

Hans Kloss napisał(a):
> [...]
> wszystkich sił, jednocześnie umiejętnie i z taktem.
To już nie jest sprzedajną świnią czy jakoś tam?

A jest, jest i w tym cały problem. Ten nepota za koryto dla siebie, żoneczki i tej okropnej córki udającej dziennikarke zrobi każde świństwo. Lata współpracy z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w sukience, tez zreszta prominent PO.

Data: 2010-04-23 00:41:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kompromisowy kandydat

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

współpracy
z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w

   Niekoniecznie zaraz nepota.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 08:19:31
Autor: cyc
Kompromisowy kandydat

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001ce6.4bd0c06enewsgate.onet.pl...

Hans Kloss napisał(a):
> [...]

z PO pozostawiły na nim trwały ślad. Tylko nie Romaszewski i jego kumpel w

O,o!! , to , to !!.
Trafiles w samo sedno .
Czlowiek orkiestra , zna sie na wszystkim de facto bedacy wylacznie marnym fizykiem i jeszcze gorszym politykiem . Jego sila jest wylacznie wrednosc , jatrzenie i wieczne malkontenctwo a takze stawianie na zle konie . Epizod z "Solidarnoscia" na ktorej wyjechal jak na bialym koniu to zupelny przypadek .. Goracy obronca Michnika . Gdyby porownywac do przeszlosci to jest typowym dla wladz PZPR -u partyjnym kacykiem , ktory sadzi , ze jemu wolno wszystko ..W podobnym duchu wychowal swoja latorosl , dziennikarska mizerote, ktora umiescil na lukratywnym stanowisku w roli dyrektora polonijnej TV .

cyc

Kompromisowy kandydat