Kompromitacja mediów informujących o ojcu Rydzyku

Data: 2009-07-16 23:47:17
Autor: Lorn
Kompromitacja mediów informujących o ojcu Rydzyku
mkarwan pisze:

[cut]

Rydzyk wiedząc, że jest obiektem medialnej sraczki na jego temat, powinien zacisnąć zęby i nie robić sobie jaj z czarnoskórego pielgrzyma.
Zachował się jakby pierwszy raz widział murzyna... Media to też RM i Tv Trwam :> Bądźmy konsekwentni... Ostatni wybryk okraszony wyrokiem
http://tnij.org/wyrok_rm Wyprzedzając pytanie czy czytałem post w całości... Odpowiedź brzmi: tak przeczytałem. :>

Data: 2009-07-16 23:50:01
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Lorn pisze:
mkarwan pisze:

[cut]

Rydzyk wiedząc, że jest obiektem medialnej sraczki na jego temat, powinien zacisnąć zęby i nie robić sobie jaj z czarnoskórego pielgrzyma.

   Pieprzycie Hipolicie. To Sikorski już dawno powinien siedzieć za polskie korzenie Baraka Obamy.

HUCPA!

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-07-16 23:53:12
Autor: Lorn
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Lorn pisze:
mkarwan pisze:

[...]

Czy ja piszę, że powinien siedzieć? czytaj idioto ze zrozumieniem. W jego interesie powinno być to, aby nie dawać mediom pożywki i tak skompromitowany obraz zakonnika. :>

Data: 2009-07-16 23:58:54
Autor: Lorn
Lorn pisze:
mkarwan pisze:

[...]

Dodając... Miejsce na żarcik i reklamę wybrał wyśmienite. HUCPA Panie HUCPA.

Data: 2009-07-17 00:05:52
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Lorn pisze:
mkarwan pisze:

[...]

Sam dieslu nie rozumiesz tego co piszesz :) Napisałeś o sytuacji, którą pajac z Biłgoraja zgłasza do prokuratury (to jest ta hucpa) więc potencjalnie chce Rydzyka zapudłować - stąd moja uwaga :)

Ech, wszystko łopatą do łba trzeba. Teraz wreszcie iskrzysz?

No ale jak się budżet sypie trzeba pisać o Rydzyku :)

Data: 2009-07-17 00:13:08
Autor: Lorn
Lorn pisze:
mkarwan pisze:

[...]

Nie ja oskarżam Rydzyka... Nie interesuje mnie kto, gdzie i kiedy zgłasza do odpowiednich instytucji 'pomijając fakt, że ma do tego prawo'. Napisałem wyraźnie, że Rydzyk wiedząc o nagonce medialnej na jego temat powinien cedzić słowa... Jeśli tego nie robi to jego sprawa... Sam się sierota wystawia.

Ech, wszystko łopatą do łba trzeba.

Ktoś Rydzykowi włożył w usta ten beznadziejny dowcip? Rozumiem... Omamiona masa przyklaśnie. fascynujące.

No ale jak się budżet sypie trzeba pisać o Rydzyku :)

Sam Rydzyk daje powody do pisania o nim :> Taki typ.

Kompromitacja mediów informujących o ojcu Rydzyku