Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Data: 2011-09-13 15:40:23
Autor: Hans Kloss
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej
No i już ustalono, że osoba podszywaj±ca się pod Kępę wysłała mail ze
zwykłej strony internetowej o adresie: emkei.cz

Strona, jakich wiele, z możliwo¶ci± nadania maila od dowolnie
wpisanego nadawcy. Polska Agencja Prasowa to brzmi dumnie, a okazało
się, że to zgraja nierzetelnych amatorów gotowa wypu¶cić w eter każd±
plotkę bez zachowania podstaw znajomo¶ci swojego rzemiosła. Byle tylko
była sensacja, najlepiej daj±ca jaki¶ kapitał polityczny chlebodawcom.
Byle szybciej, byle jak... z pogwałceniem elementarnych zasad
poszanowania reguł, do których przestrzegania zostało się powołanym.
Ale taka okazja... Aż pier¶ sama wypina się do orderu za tak radosny
news i wiern± służbę umiłowanej władzy.

A teraz odszczekiwać obelgi miotane na pani± Kempę platfonskie
gównozjady.
J-23

Data: 2011-09-14 17:14:18
Autor: Kaczysta
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej
Mało tego - gdyby w PAP siedziałby kto¶, kto zna podstawy technologii informacyjnej (na poziomie II klasy gimnazjum), to mógłby zajrzć do nagłówka listu i zobaczyć, spod jakiego adresu IP wyszedł ten list.
Ale tam siedzi stado debili, więc wystarczy, że zobacz±, co jest w rubryce nadawcy - i już aj-waj!
AZ

Data: 2011-09-14 17:16:23
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 17:14, Kaczysta pisze:
[...]

Pewnie tego emila sami wyslali, dlatego tak ujadaja w nadziei, ze ciemny
lud i tak kupi ich bajeczke :)

Data: 2011-09-14 14:22:08
Autor: brat_olin
On 14 Sep, 17:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> rubryce nadawcy - i już aj-waj!
> AZ

Pewnie tego emila sami wyslali, dlatego tak ujadaja w nadziei, ze ciemny

PAP jest rzadowa agencja, znaczy Tuska.  Oczywiste jest,
ze ktos stamtad winien beknac.  A przeciez nie beknie - klasyka  III
RP,
znaczy esbeckiej, niestety.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-14 15:23:12
Autor: Hans Kloss
On 14 Wrz, 23:22, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

PAP jest rzadowa agencja, znaczy Tuska.  Oczywiste jest,
ze ktos stamtad winien beknac.  A przeciez nie beknie - klasyka  III
RP,
znaczy esbeckiej, niestety.
 Przecież sprawdzenie czy mail wyszedł z sejmowego serwera pocztowego
(zakładam że taki być MUSI) nie powinno przekraczać możliwosci
przeciętnego pacjenta zakładu dla ociężałych umysłowo. Pu¶cić tak±
informację w ¶wiat bez sprawdzenia mógł więc jedynie członek PO a
jeżeli zrobił to kto¶ inny  to z premedytacj±.
J-23

Data: 2011-09-15 09:09:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:37ad57b5-03ee-4603-aa74-8b85c7440109i39g2000yqn.googlegroups.com...
On 14 Sep, 17:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

PAP jest rzadowa agencja, znaczy Tuska.  Oczywiste jest,
ze ktos stamtad winien beknac.  A przeciez nie beknie - klasyka  III

====================================

Dlaczego powinien bekn±ć. Wyja¶nij to detalicznie.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-14 17:47:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e70c4ce$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ej! Znawco internetu! Gdyby to było takie proste!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-14 18:24:18
Autor: Kaczysta
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e70cc98$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Do¶c proste - odczytany adres wrzucamy do ripe.net i mamy orientację, że np. list nie wyszedł z Sejmu lub też pochodzi z zagranicznego serwera.
AZ

Data: 2011-09-14 19:44:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e70d536$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I dowiesz się np., że IP pochodzi z Neostrady, która co 24 godz. zmienia swoim klientom adresy IP.
No i masz orientację, że kto¶ maj±cy poł±czenie internetowe dzięki Neostradzie wysłał list.
I wiesz już wszystko, no nie?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-14 21:39:13
Autor: Kaczysta
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e70e810$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie udawaj idioty.
Kolejny krok - to wniosek do policji o ustalenie dokładnych namiarów wła¶ciciela IP w zwi±zku z uzasadnionym popełnieniem przestępstwa.
W taki sposób rozwi±załem problem z idiot±, który mnie nękał spamem poczty elektronicznej. Wydawało mu się że jak mi ¶le listy z zagranicznych serwerów i stosuje proxy i inne wynalazki do tzw. ukrycia IP - a tu kicha!
Każdy obywatel naszego kraju ma prawo ¶cign±ć takiego poszywacza.
AZ

Data: 2011-09-14 23:07:38
Autor: jadrys
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej
W dniu 2011-09-14 21:39, Kaczysta pisze:

Nie udawaj idioty.
Kolejny krok - to wniosek do policji o ustalenie dokładnych namiarów właściciela IP w związku z uzasadnionym popełnieniem przestępstwa.
W taki sposób rozwiązałem problem z idiotą, który mnie nękał spamem poczty elektronicznej. Wydawało mu się że jak mi śle listy z zagranicznych serwerów i stosuje proxy i inne wynalazki do tzw. ukrycia IP - a tu kicha!
Każdy obywatel naszego kraju ma prawo ścignąć takiego poszywacza.
AZ

  A nasza policja wszczyna dochodzenie i ĹĽÄ…da od adminĂłw (od proxy i vpn) rozsianych po caĹ‚ym  Ĺ›wiecie danych o uĹĽytkowniku, a ci grzecznie podajÄ… im prawdziwe adresy IP... ProponujÄ™ zejść na ziemiÄ™.

Data: 2011-09-15 21:00:17
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4r51h$fa5$1news.onet.pl...
[...]

W 5 minut można ustalić adres zamieszkania posiadacza dowolnego IP, panie "informatyk".
AZ

Data: 2011-09-16 22:05:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-15 21:00, Kaczysta pisze:

[...]

Można dużo rzeczy. Również bronić idiotycznych założeń które nigdy nie są i nie będą stosowane w praktyce. Weźmy jednak pod uwagę że admin serwera na Trynidad i Tobago udostępnił polskiej policji prawdziwy adres IP, a tu się okazuje ze ścigany złoczyńca łączył sie z netem przez anonimową kartę pre-paid, no i po co komu ten adres?
Nie jestem informatykiem, ale mój zasób wiedzy o tych zagadnieniach pozwala mi nie udawać że coś wiem.

Data: 2011-09-16 23:37:42
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j50a3u$eoh$1news.onet.pl...
[...]

Bin-Ladena namierzono własnie po IP z karty pre-paid. Niedouk myślał, że jest w sieci anonimowy - a tu kicha!
AZ

Data: 2011-09-24 21:39:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 23:37, Kaczysta pisze:

[...]

Bzdura.. Taki IP prowadzi  donikÄ…d.
Jak komuś naprawdę zależy na anonimowości to będzie anonimowy. Będzie to sporo kosztować, ale user jest w stanie pozostać anonimowy.

Data: 2011-09-15 13:29:26
Autor: Leszczur
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej
On 14 Wrz, 17:14, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
Ma o tego - gdyby w PAP siedzia by kto , kto zna podstawy technologii
informacyjnej (na poziomie II klasy gimnazjum), to m g by zajrz do nag wka
listu i zobaczy , spod jakiego adresu IP wyszed ten list.
Ale tam siedzi stado debili, wi c wystarczy, e zobacz , co jest w rubryce
nadawcy - i ju aj-waj!

No fakt - wszak adres IP bez watpliwosci i na pierwszy rzut oka
identyfikuje nadawce po nazwisku :-)))
NajwyraĽniej o dynamicznym DNS nigdy nie słyszałe¶. Jak to Kaczysta..

Z harcerskim pozdrowieniem,

Leszczur

Data: 2011-09-16 21:57:00
Autor: MH
Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
No i ju=BF ustalono, =BFe osoba podszywaj=B1ca si=EA pod K=EAp=EA wys=B3a=
=B3a mail ze
zwyk=B3ej strony internetowej o adresie: emkei.cz

Strona, jakich wiele, z mo=BFliwo=B6ci=B1 nadania maila od dowolnie
wpisanego nadawcy. Polska Agencja Prasowa to brzmi dumnie, a okaza=B3o
si=EA, =BFe to zgraja nierzetelnych amator=F3w gotowa wypu=B6ci=E6 w eter k=
a=BFd=B1
plotk=EA bez zachowania podstaw znajomo=B6ci swojego rzemios=B3a. Byle tylk=
by=B3a sensacja, najlepiej daj=B1ca jaki=B6 kapita=B3 polityczny chlebodawc=
om.
Byle szybciej, byle jak... z pogwa=B3ceniem elementarnych zasad
poszanowania regu=B3, do kt=F3rych przestrzegania zosta=B3o si=EA powo=B3an=
ym.
Ale taka okazja... A=BF pier=B6 sama wypina si=EA do orderu za tak radosny
news i wiern=B1 s=B3u=BFb=EA umi=B3owanej w=B3adzy.

A teraz odszczekiwa=E6 obelgi miotane na pani=B1 Kemp=EA platfonskie
g=F3wnozjady.
J-23
=====================

Powiadasz Chams "odszekiwać"..  Sam se kundlu szczekaj. Niee , bynajmniej nie
chodzi o IP !!
Chodzi o t± "pani±"..  Sie ta "pani" czym¶ innym zajmie , no chyba że masz
inne zdanie w tym temacie ??!!

MH --

Data: 2011-09-16 17:56:20
Autor: Hans Kloss
On 16 Wrz, 23:57, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Sie ta "pani" czym innym zajmie ,

a kim ty jeste¶ siurku żeby dyktować "tej pani" czy się ma zajmować?
J-23

Kompromitacja platfonskiej (dawniej Polskiej) Agencji Prasowej