Kompromitacja prokuratorów. Sąd uznał zatrzymanie byłego prezesa Lotosu za nielegalne

Data: 2019-03-22 07:16:50
Autor: Bruno Brunowski
Kompromitacja prokuratorów. Sąd uznał zatrzymanie byłego prezesa Lotosu za nielegalne
"Zatrzymanie Zbigniewa Paszkowicza, byłego prezesa Lotosu pod zarzutem wyrządzenia szkody w mieniu spółki było nielegalne. Tak uznał sąd, który zresztą już wcześniej zwrócił mu wolność. To już kolejny z całej plejady menedżerów państwowych spółek, który wyszedł z aresztu po głośnym zatrzymaniu przez służby. Za kratami pozostali tylko ci, którzy pracowali dla "dobrej zmiany".
(...)
Zbigniew Paszkowicz trafił do aresztu 27 lutego. Zatrzymania dokonali funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, zleciła im to gdańska prokuratura regionalna. Sąd dość szybko uznał, że nie ma potrzeby trzymania Paszkowicza w areszcie i uznał, że powinien on czekać na ewentualny proces na wolności.
Teraz były prezes Lotosu poinformował, że po jego zażaleniu sąd uznał zatrzymanie za nielegalne oraz uchylił wszystkie środki zapobiegawcze postanowione przez prokuraturę. Chodzi m..in. o dozór policyjny, zakaz opuszczania kraju i poręczenie majątkowego w wysokości 1 mln zł - informuje portal Trójmiasto.pl. Decyzja sądu jest prawomocna."
https://innpoland.pl/151185,b-prezes-lotosu-wychodzi-na-wolnosc-sad-uznal-ze-areszt-byl-bezprawny

A taki zbrodzień miał być okrutny...

--
Bruno

Data: 2019-03-22 15:25:52
Autor: u2
W dniu 22.03.2019 o 15:16, Br Br pisze:
A taki zbrodzień miał być okrutny...

oj tam kupa, to za czasów twojej pełomafii ludzie ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach:))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 07:30:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 15:25:54 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 22.03.2019 o 15:16, Br Br pisze:
> A taki zbrodzień miał być okrutny...

oj tam kupa, to za czasów twojej pełomafii ludzie ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach:))))))))))

A teraz giną skazańcy i nikt się nie kwapi by to wyjaśnić.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 15:56:53
Autor: u2
W dniu 22.03.2019 o 15:30, Br Br pisze:
[...]

przecież nikt z pełomafii nie został skazany, co się tak boisz kupa ?:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 08:10:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 15:57:22 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> A teraz giną skazańcy i nikt się nie kwapi by to wyjaśnić.
> przecież nikt z pełomafii nie został skazany, co się tak boisz kupa ?:))))))))))))))

A Falenta zapadł się jak kamień w wodę. --
Bruno

Data: 2019-03-22 16:13:30
Autor: u2
W dniu 22.03.2019 o 16:10, Br Br pisze:
[...]

?:))))))))))))))

A Falenta zapadł się jak kamień w wodę.

sądzisz kupa, że wasz seryjny go dopadł ?:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 15:31:13
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 22.03.2019 o 15:16, Br Br pisze:
A taki zbrodzień miał być okrutny...

oj tam kupa, to za czasów twojej pełomafii ludzie ginęli w
niewyjaśnionych okolicznościach:))))))))))

Ale niezwisłe sądy KAŻDY wniosek niezawisłej prokuratury przyklepywały
(bo już nawet niewielkie wątpliwości unikały decyzji sądu)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-23 08:13:21
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+mpbri9ctyf-j3m5@wp.eu...

Ale niezwisłe sądy KAŻDY wniosek niezawisłej prokuratury przyklepywały
(bo już nawet niewielkie wątpliwości unikały decyzji sądu)

Teraz każdy wniosek przyklepuje Nowogrodzka.

Dobra zmiana! Słuszną linie ma wasza partia!

--
Pajdak

Data: 2019-03-23 08:11:47
Autor: Pajdak
KUPA SUWALSKA  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c94f070$0$485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 22.03.2019 o 15:16, Br Br pisze:
A taki zbrodzień miał być okrutny...

oj tam kupa, to za czasów twojej pełomafii ludzie ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach:))))))))))

W Suwałkach np. znaleziono obcietą głowę.

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/jaroslaw-zielinski-znalazl-pod-domem-odcieta-glowe-zwloki-wskazal-myszolow-aa-QWRw-pe97-TWGp.html

Do dzis trzęsie się ze strachu.

--
Pajdak

Data: 2019-03-22 17:30:57
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

biedny zenuś, podójniak i lord dildo
będe musieli teraz pluć większym jadem bo znowu ich złodziei aresztowano

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Kompromitacja prokuratorów. Sąd uznał zatrzymanie byłego prezesa Lotosu za nielegalne