Kompromitacja sędziego Tulei

Data: 2019-01-11 23:53:38
Autor: u2
Kompromitacja sędziego Tulei
https://wpolityce.pl/polityka/429148-kompromitacja-igora-tulei-przed-sadem-w-radomiu

Kompromitacja Tulei! Doniósł na posłów PiS, że ci składali fałszywe zeznania w sprawie puczu. Sąd nie zostawił na jego donosie suchej nitki

opublikowano: 8 godzin temu ? aktualizacja: 9 godzin temu

Sędzia Igor Tuleya wszędzie węszy ,,pisowski spisek". Zawiadomił prokuraturę o masowym składaniu przez posłów Prawa i sprawiedliwości ,,fałszywych" zeznań w sprawie głosowań w sali Kolumnowej, w trakcie słynnego sejmowego puczu w grudniu 2016 roku. Dziś do kuriozalnych oskarżeń pupila ,,kasty" sędziowskiej odniosła się ,,Gazeta Wyborcza", która powtarza za sędzią jego rewelacje. Wcześniej jego doniesienie umorzono, a tuż przed świętami, Sąd Rejonowy w Radomiu podtrzymał decyzję o umorzeniu postępowania.

CZYTAJ TAKŻE:Porażka sędziego Tulei. Prokuratura: Nie będzie śledztwa ws. obrad Sejmu w Sali Kolumnowej

Ponad 230 posłów, niemal wszyscy z PiS, w tym wierchuszka tej partii, mogło - zdaniem sędziego Igora Tulei - składać fałszywe zeznania w sprawie głosowania w Sali Kolumnowej. Prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa, jej decyzję podtrzymał sąd. ,,Wyborcza" dotarła do zawiadomienia Tulei.

- czytamy w dzisiejsze ,,Gazecie Wyborczej"..

CZYTAJ RÓWNIEŻ:Skandaliczna decyzja sądu! Uchylił w całości decyzję prokuratury o umorzeniu postępowania w sprawie posiedzenia Sejmu na Sali Kolumnowej

Prokuratura Okręgowa w Warszawie wydała w sprawie publikacji oświadczenie, w którym przypomina sędziemu Tulei o jego bolesnej porażce przed Sądem Rejonowym, który nie zostawił suchej nitki na kuriozalnym doniesieniu do prokuratury o rzekomym przestępstwie popełnionym przez posłów Prawa i Sprawiedliwości.

OŚWIADCZENIE PROKURATURY

W związku z artykułem ,,Gazety Wyborczej" pt. ,,Co miał Tuleya na posłów PiS", wedle którego świadkowie w śledztwie dotyczącym posiedzenia Sejmu RP w Sali Kolumnowej mieliby zeznać nieprawdę, Prokuratura Okręgowa w Warszawie informuje, że:

1. Sąd Rejonowy w Radomiu stwierdził w odniesieniu do tego śledztwa, że subiektywne relacje świadków nie mogą stanowić przestępstwa składania fałszywych zeznań. Według Sądu świadkowie przedstawiali przebieg zdarzeń tak, jak go odebrali i zapamiętali.**

2. Tym samym Sąd Rejonowy potwierdził, że nie doszło do przestępstwa i oddalił zażalenie na decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa prowadzonego w związku z zawiadomieniem sędziego Igora Tulei, a dotyczącym składania rzekomo fałszywych zeznań.

3. Sugerowanie, że przesłuchani zeznali nieprawdę, może skutkować ze strony tych osób ściganiem na podstawie oskarżenia prywatnego lub powództwa cywilnego.

Sprawa zawiadomienia sędziego Tulei może skończyć się dla niego poważnymi kłopotami. Posłowie, którzy nie nie składali fałszywych zeznań mogą go powiem pozwać lub ścigać z oskarżenia prywatnego.

WB

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-12 01:32:10
Autor: A. Filip
Kompromitacja sędziego Tulei [wersja/tytuł WPolityce]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

[...]
[...]

No niech kurwa ścigają bo niby powinni jak ich aż tylu "oczerniono".
Tego typu "pogróżki prawne" padały za często bez dalszego ciągu by je
_same_ traktować (zbyt) poważniej niż średnią zachętę do starannego
doboru _dalszych_ słów.

--
A. Filip

Data: 2019-01-11 18:29:52
Autor: japanizer
On Saturday, January 12, 2019 at 9:33:50 AM UTC+9, A. Filip wrote:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
> [...]
>
> Kompromitacja Tulei! Doniósł na posłów PiS, że ci składali fałszywe
> zeznania w sprawie puczu. Sąd nie zostawił na jego donosie suchej
[...]
> [...]

Tego typu "pogróżki prawne" padały za często bez dalszego ciągu by je
_same_ traktować (zbyt) poważniej niż średnią zachętę do starannego

cyt.

  Posłowie, którzy nie nie składali fałszywych
  zeznań mogą go powiem pozwać lub ścigać z oskarżenia prywatnego.

Chociaż trzech posłów PiS pozwało sędziego, tzn. nie składali fałszywych zeznań? Nie? Może znajdzie się dwóch posłów PiS, którzy nie kłamali? Jeden przynajmniej? Czy jest choć jedna osoba w PiS, która notorycznie nie kłamie?

Data: 2019-01-11 21:53:30
Autor: Zenek Kapelinder
Kompromitacja sędziego Tulei [wersja/tytuł WPolityce]
Data: 2019-01-12 10:04:59
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:acdfe461-bfc2-4c07-862a-c814e816e85cgooglegroups.com...
[...]

filipek klnie, a to oznacza, ze zrozumiał jak jest manipulowany przez parobka u2.

--
Pajdak

Data: 2019-01-14 10:13:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Kompromitacja sędziego Tulei
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

https://wpolityce.pl/polityka/429148-kompromitacja-igora-tułei-przed-sadem-w-radomiu

serio kupa czytujesz ten zużyty papier toaletowy ? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-14 10:21:39
Autor: u2
Kompromitacja sędziego Tulei
W dniu 14.01.2019 o 10:13, Pisiorowy Escobar pisze:

lol