Komputer Corolla 1.6 VVTi

Data: 2009-02-23 00:40:51
Autor: mbuniek
Komputer Corolla 1.6 VVTi
Witam

Od kilku dni w mojej corolli zauwazylem dziwne zjawisko na komputerze w trybie spalania chwilowego mianowicie po odpuszczeniu gazu na biegu czyli typowe hamowanie silnikiem wskaznik spalania chwilowego nie dazy do 0 tylko po chwili pokazuje 35l/100km. Co sie moglo posypac, bo tak sobie mysle ze czujniki takie jak polozenie walu, polozenie przepustnicy, wtryski, lambda w przypadku uszkodzenia powinny byc wykryte przez ECU i doszloby do zapalenia kontrolki check engine. Samochod wydaje sie zachowywac normalnie, sprawdze jeszcze faktyczne splanie w stosunku do kompa ale to potrwa wiec takie zapytanie do grupy, moze ktos wie lub naprowadzi ?.

BUNIEK

Data: 2009-02-23 08:39:30
Autor: kurdybanek
Komputer Corolla 1.6 VVTi
Nie mam pojęcia. Zapytaj może tutaj: www.corollaclub.pl

Data: 2009-02-23 12:39:59
Autor: Buniek
Komputer Corolla 1.6 VVTi
Nie mam pojęcia. Zapytaj może tutaj: www.corollaclub.pl

Sprawa roztrzygnieta :) nastapilo przestawienie skali z lirtow/100 na km/litr co wyjasnialo dlaczego wszystko mi rosnie.
Zastanwia mnie inna sprawa skoro przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest podawane to dlaczego podaje 35km/l to wskazuje na spalanie na poziomie 2.8 litra na 100, a moze toyota nie odcina przy chamowaniu silnikiem.

Buniek

Data: 2009-02-23 12:46:22
Autor: kurdybanek
Komputer Corolla 1.6 VVTi
Zastanwia mnie inna sprawa skoro przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest
podawane to dlaczego podaje 35km/l to wskazuje na spalanie na poziomie 2.8
litra na 100, a moze toyota nie odcina przy chamowaniu silnikiem.

W litrach na 100 km pokazuje 0.0.
W kilometrach na litr - nie mam pojęcia, ale sprawdzę dzisiaj :) Ale powinna
pokazywać nieskończoność, czyż nie? Więc 35km/l może jest największą
wartością?

Data: 2009-02-23 19:53:35
Autor: kurdybanek
Komputer Corolla 1.6 VVTi

[...]

Sprawdziłem, jest tak jak przypuszczałem.

Komputer Corolla 1.6 VVTi