Komputer HTPC, proszę o opinię.

Data: 2009-10-06 11:25:19
Autor: adresss
Komputer HTPC, proszę o opinię.
ja tez sie przymierzam do htpc, ale nurtuje mnie sprawa budzenia sie
kompa do zaprogramowanego nagrania. Czy w plytach, ktore
wykorzystujecie jest zaimplementowane budzenie sie kompa na podstawie
zegara RTC na plycie. Komputer jest  zhibernowany i jak przychodzi
czas np. 5 minut przed czasem budzi sie i nagrywa, a potem wraca do
stanu hibernacji....Chodzi o to, aby komp nie pobieral wiecej pradu
niz kilka Watt na dzialanie zasilacza.

--
ThinkXtra

Komputer HTPC, proszę o opinię.