Komputer długo się wł±cza po nocy

Data: 2013-05-11 14:05:07
Autor: Miroslaw Kwasniak
Komputer długo się wł±cza po nocy
piter.236@gmail.com wrote:
Problem dotyczy komputera stacjonarnego z Core 2 Duo / 1 GB RAM.
Problem:
- wczoraj o 18 wyłaczam komputer
- od wczoraj od 18 do dzis do rana komputer stoi wylaczony
- dzis rano próbuję wł±czyć komputer, ciemno na ekranie (jakby brak sygnału), w obudowie słychać że co¶ pracuje, ale na ekranie ciemno. Wył±czamy. Wł±czamy. Zaskakuje
- jeżeli komputer wył±czę teraz i wł±czę za minutę, komputer wł±cza się normalnie
Komputer leci przez UPS, przez UPS leci też monitor i router i z nimi wszystko jest w porz±dku jeżeli chodzi o wł±czanie.
Nie dysponuję miernikiem. Sprawdziłem napięcia poprzez HWiNFO i nie tylko. 3,3 wygl±da na za wysokie http://imgup.pl/di/0AZA/napiecia.png
Zamówiłem już nowy zasilacz, wybrałem OCZ 500W.
Proszę o opinię.

Miałem tego typu problemy z komputerami nie odpornymi na wilgoć.
Co jaki¶ czas generalne odkurzanie z pędzelkiem pomagało.

Data: 2013-05-12 01:30:02
Autor: animka
Komputer długo się włącza po nocy
W dniu 2013-05-11 16:05, Miroslaw Kwasniak pisze:
piter.236@gmail.com wrote:
Problem dotyczy komputera stacjonarnego z Core 2 Duo / 1 GB RAM.
Problem:
- wczoraj o 18 wyłaczam komputer
- od wczoraj od 18 do dzis do rana komputer stoi wylaczony
- dzis rano próbuję włączyć komputer, ciemno na ekranie (jakby brak sygnału), w obudowie słychać że coś pracuje, ale na ekranie ciemno. Wyłączamy. Włączamy. Zaskakuje
- jeżeli komputer wyłączę teraz i włączę za minutę, komputer włącza się normalnie
Komputer leci przez UPS, przez UPS leci też monitor i router i z nimi wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o włączanie.
Nie dysponuję miernikiem. Sprawdziłem napięcia poprzez HWiNFO i nie tylko. 3,3 wygląda na za wysokie http://imgup.pl/di/0AZA/napiecia.png
Zamówiłem już nowy zasilacz, wybrałem OCZ 500W.
ProszÄ™ o opiniÄ™.

Miałem tego typu problemy z komputerami nie odpornymi na wilgoć.
Co jakiś czas generalne odkurzanie z pędzelkiem pomagało.

Najlepiej odkurzaczem ze szczoteczkÄ….

--
animka

Data: 2013-05-12 14:09:40
Autor: BQB
piter.236@gmail.com wrote:
[...]
siÄ™ normalnie
Komputer leci przez UPS, przez UPS leci teĹĽ monitor i router i z nimi
tylko. 3,3 wyglÄ…da na za wysokie http://imgup.pl/di/0AZA/napiecia.png
[...]

Jeszcze ze sztucznego włosia, co by elektrostatycznie układy na amen wyłączyć :P

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-05-13 13:09:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.05.2013 01:30, animka pisze:

Miałem tego typu problemy z komputerami nie odpornymi na wilgoć.
Co jakiś czas generalne odkurzanie z pędzelkiem pomagało.

Najlepiej odkurzaczem ze szczoteczkÄ….

UWAGA! Należy ignorować "porady" tej idiotki!

Odkurzacze z reguły ładnie się ładują statycznie co zagraża elektronice.

--
Ĺšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Komputer długo się wł±cza po nocy