Komputer długo się włącza po nocy

Data: 2013-05-11 18:53:12
Autor: mappl
Komputer długo się włącza po nocy
- dzis rano próbuję włączyć komputer, ciemno na ekranie (jakby brak sygnału), w obudowie słychać że coś pracuje, ale na ekranie ciemno. Wyłączamy. Włączamy. Zaskakuje

może kondensatory (na płycie lub w zasilaczu) spuchły? Ale podobny objaw miałem też w komputerze z uszkodzonym dyskiem, jak postał trochę wyłączony, to później się długo (kilka minut) uruchamiał. Później działał dobrze.

Data: 2013-05-11 12:02:49
Autor: piter.236
W dniu sobota, 11 maja 2013 18:53:12 UTC+2 użytkownik mappl napisał:
[...]

dysk jest ok, sprawdzałem SMART
Zamowilem drugi zasilacz, tym razem ocz

Data: 2013-05-13 00:36:09
Autor: Matt
On May 11, 6:53 pm, "mappl" <n...@ma.pl> wrote:
[...]

U mnie to były właśnie spuchnięte kondensatory w sekcji zasilania CPU.

--
Regards
Matt

Komputer długo się włącza po nocy