Komputer do nurkowania

Data: 2009-06-03 17:45:53
Autor: WW
Komputer do nurkowania
Pszemol pisze:
Jakich używacie komputerów do nurkowania?
Chodzi mi o rekomendacje który warto kupić i dlaczego.

Zacząłem rok temu używać komputera Uwatec Smart Pro.
Zapinam go na wąż wysokociśnieniowy i przypinam do szelek.
Podaje wszystko co trzeba a dla mnie znaczenie miał zwłaszcza RGB, czyli czas denny z uwzględnieniem wszystkich deco jakby co.
Łatwa obsługa, duże cyfry, ma nitroxsy jakbyś potrzebował.
Dla mnie rewelacja.
Kupiłem go na ebay za 1000 zł, nówka z gwarancją.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-06-03 14:40:06
Autor: Pszemol
Komputer do nurkowania
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:h066dh$99k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Popatrzę sobie i porównam do swojego Aerisa. Dzięki.

Używałeś połaczenia z pecetem?

Data: 2009-06-04 09:16:27
Autor: WW
Komputer do nurkowania
Pszemol pisze:
[...]

Jest jakaś płyta i interfejs, ale ja tego nie używam.
Poprzedni używałem też Uwateca, ale z pierwszej serii. Przyzwyczaiłem się i dlatego teraz szukałem podobnego.
Bardzo ważną zaletą jest właśnie czas denny liczony z profilu nurkowego, zasad deco i indywidualnego tempa zużywania powietrza.
Ja wiem, że tu wypowiadający sie koledzy to świetnie wytrenowani i doświadczeni harpagany, co to takie obliczenia w małym palcu i decoplanie mają. Ja to nurek weekendowy, co to na wraczki wyrwie się kilka razy w roku a nie co niedzielę, kilka weekendów poświeci rodzinie i od czasu do czasu nurknie w jeziorku bez żadnych planów, ot tak dla czystej przyjemność.

Co do połączenia z kompem. Lubię nurkowanie, ale na analizę profilu na ekranie kompa szkoda mi czasu - piwo sie grzeje  :-)
Jak widzę, z jakimi wypiekami na twarzy koledzy wpatrują się w profile i analizują półmetrowe niedoskonałości, to ja inne nurkowanie uprawiam.
Na urlop komp ma wolne.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-06-04 07:27:04
Autor: Pszemol
Komputer do nurkowania
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:h07sg7$7o5$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Mój też oszacowuje ile mi zostało czasu do końca nurkowania...
Muszę doczytać według jakich algorytmów to robi.
Nie interesowałem się tym wcześniej.

[...]

To samo u mnie - w pełni Cię rozumiem...

[...]

Ja nie szukam niedoskonałości tylko bawię się - komputer to moje hobby :)

Komputer do nurkowania