Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Data: 2011-01-27 14:15:29
Autor: Szymon von Ulezalka
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
tak z ciekawosci sie spytam: czy photoshop/lightroom "potrafia"
wykorzystac 4 rdzenie? czy nie lepiej wyszloby /skoro nie chcesz
podkrecac/ zakupic cos z dwoma rdzeniami, ale za to- per rdzen-
szybszymi niz te z quada? sa przeciez z HT, wiec i nie beda ssaly przy
jakims multitaskingu /fakt, quady bylyby lepsze/.
poza tym: procki sandy bridge obsluguja zestaw instrukcji AVX- maja
one zastosowanie przy obrobce multimediow- glownie filmow- w
niektorych programach /nowych oczywiscie/- czy fotoshop oraz lightroom
obsluguja je? moze nowsze wersje beda je obslugiwaly /czy adobe cos
oglosil etc/?
takie moje 3 grosze- od kogos kto sie niezbyt zna na obrubce zdjec
etc- jesli pisze glupoty, to prosze mnie poprawic

szymon

Data: 2011-01-27 22:24:03
Autor: Wojtek
Komputer do obróbki zdjec do 3 tys
Data: 2011-01-27 23:27:59
Autor: JoteR
"Szymon von Ulezalka" napisal:

takie moje 3 grosze- od kogos kto sie niezbyt zna na obrubce zdjec
etc- jesli pisze glupoty, to prosze mnie poprawic

Skoro tak ladnie prosisz - to poprawiam: obrÓbce.

JoteR

Data: 2011-01-27 15:25:28
Autor: Szymon von Ulezalka
Komputer do obróbki zdjec do 3 tys
Skoro tak ladnie prosisz - to poprawiam: obrÓbce.

JoteR

dzienki

;)

Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys