Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Data: 2011-01-30 16:03:23
Autor: zbigniew
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Użytkownik "abs" <tojestfalszywyemail@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihrov3$rge$1news.onet.pl...
Bardzo proszę o rzucenie okiem czy nie polełniłem jakiegoś głupstwa konfigurując komputer do Photoshopa i Lightrooma. Bez OC i grania. Zestaw będzie zamawiany w proline.pl Oto konfiguracja:

Intel Core i5-760 2,8 GHz 8MB cache s. 1156 Box 735
Gigabyte GA-P55-UD3L P55 s.1156 319
SilentiumPC Spartan HE923 89
2x Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit CL9 330
Gainward 9500GT 1GB 128bit PCI-E DDR2 180
dwa pytania
1. Czy ta karta będzie spełniać wymagania przy obróbce zdjęć?

2. Czy masz doświadczenie przy zamówieniach w sklepie Kombo w krzeszowicach?

Data: 2011-01-30 18:51:05
Autor: Przemysław Ryk
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
Dnia Sun, 30 Jan 2011 16:03:23 +0100, zbigniew napisał(a):

(ciach...)
Gainward 9500GT 1GB 128bit PCI-E DDR2 180
dwa pytania
1. Czy ta karta będzie spełniać wymagania przy obróbce zdjęć?

Konkretnie to jakie wymagania?

Bo wiesz - ja mam 8600GT w służbowym komputerze i nic mi nigdy nie
krzyknęło, że karta grafiki nie zezwala na jakieś operacje na zdjęciach. :)

(ciach...)

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-01-30 21:05:30
Autor: abs
Użytkownik "zbigniew" <zbigniew@wx.pl> napisał w wiadomości news:ii3ujr$p3u$1news.onet.pl...
dwa pytania
1. Czy ta karta będzie spełniać wymagania przy obróbce zdjęć?

Bedzie :) Tego akurat jstem pewien.

2. Czy masz doświadczenie przy zamówieniach w sklepie Kombo w krzeszowicach?

Nie. Cos z nim nie tak? Opinie na ceneo w porzadku...

pozdr.

Data: 2011-01-31 09:39:16
Autor: zbigniew

Użytkownik "abs" <tojestfalszywyemail@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii4gaa$7qf$1news.onet.pl...
[...]

Pytałem dlatego czy masz jakies doświadczenia z ta kartą

2. Czy masz doświadczenie przy zamówieniach w sklepie Kombo w krzeszowicach?

Nie. Cos z nim nie tak? Opinie na ceneo w porzadku...

 Słyszałem raczej pozytywne

Data: 2011-01-31 14:46:52
Autor: abs
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
Pytałem dlatego czy masz jakies doświadczenia z ta kartą

Nie mam ale nie widze powodu dla ktorego miala by sobie nie radzic w zwyklym glupim 2D. Jest pasywna i to mi pasuje.

2. Czy masz doświadczenie przy zamówieniach w sklepie Kombo w krzeszowicach?

Nie. Cos z nim nie tak? Opinie na ceneo w porzadku...

Słyszałem raczej pozytywne

No to fajnie, dzieki.

Pozdr.

Data: 2011-01-31 15:35:48
Autor: zbigniew

Użytkownik "abs" <tojestfalszywyemail@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii6elb$469$1news.onet.pl...
[...]

Napisz jak już będzie złożony, jakie odczucia

Data: 2011-02-21 15:02:01
Autor: abs
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
Napisz jak już będzie złożony, jakie odczucia

Ok. Odpalilem go w piatek. Konfig w koncu stanal na takim:

1 Procesor Intel Core i5-760 /2.8GHz, 8MB, LGA1156/
2 Scythe Katana 3 ver. A
3 Pamięć DDR III 2GB 1333MHz CL9 Goodram
4 SSD 2.5" OCZ Vertex2 E 60GB
5 HDD Seagate 500GB 16MB cache SATAII 7200.12
6 Gainward GeForce 9500GT 512MB DDR2 DVI/HDMI
7 DVD-+R/RW Samsung SH-S223C SATA (black)
8 Obudowa Tacens Prior Limited (b/z)
9 MS Windows 7 Home Premium OEM 64Bit PL
10 Czytnik 3.5" Gembird + USB2.0 & SATA
11 Karta Wi-Fi TP-Link TL-WN350GD /PCI/
12 Usługa Spedycyjna (przedpłata)
13 Płyta Gigabyte P55-USB3 /intel P55, DDR3-2200/
14 Zasilacz Fortron 460W [FSP460-60GHN]

W porownaniu do C2D E4600 to jest po prostu rakieta. Nic sie nie tnie, na nic nie trzeba jakos specjalnie czekac, nawet jak pliki zrodlowe sa na zewnetrznym HDD USB 2.0. Do tego jest cichutki.

Dzieki wszystkim za rady!
Pozdrowienia.

Data: 2011-02-22 11:40:17
Autor: Gupik
Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys
mam pytanie, czy taki dysk SSD wystarczy na system i kilka innych programów i czy system szybciej chodzi niż na dysku mechanicznym ??

Data: 2011-02-22 11:38:41
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-22 11:40, Gupik pisze:
mam pytanie, czy taki dysk SSD wystarczy na system i kilka innych
programów i czy system szybciej chodzi niż na dysku mechanicznym ??

A jak myślisz po co go kupił ? może łaskawie przeczytasz wątek

Data: 2011-02-23 09:00:58
Autor: zbigniew

Użytkownik "zbigniew" <zbigniew@wx.pl> napisał w wiadomości news:ii6hc6$f1f$1news.onet.pl...

[...]

jakie wyszły koszty? jaka współpraca ze sklepem

Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys