Komputer multimedialny

Data: 2010-10-23 14:33:33
Autor: Krzysztof Duchnowski
Komputer multimedialny
On 23.10.2010 11:56, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) wrote:

Jaki byscie polecali zestaw na komputer multimedialny?
Komputer ma stac w salonie schowany w szafce RTV a monitor 15" bedzie podnoszony/opuszczany silownikiem z tejze szafki.

- sterowanie projektorem przez HDMI
- dobry odtwarzacz DVD
- karta graficzna - nie wiem czy to mozliwe, ale marzy mi sie obraz idacy po HDMI tylko z filmem a nie calym ekranem PCta
- dobra karta muzyczn 5.1

Niechcialbym na sprzet wydac fortuny :)

JakiÅ› tandem Atom/ION i oprogramowanie MediaCenter.
XBMC ma własną płytkę bootowalną z której moża albo bootować system albo
zainstalować na dysku. I wspiera sprzętowe dekodowanie na karcie
graficznej więc nawet tak słaby (i cichy i chłodny) zestaw jak Atom/ION
sobie poradzi z filmami 1080p o DVD nie wspominajÄ…c.

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
lista kompatibilnosci playerów DVD - http://www.videohelp.com/dvdplayers

Komputer multimedialny