Komputer nie startuje: GeForce 460 GTX i Asus M4A88TD-V

Data: 2011-02-14 19:54:29
Autor: PaBeLo
Komputer nie startuje: GeForce 460 GTX i Asus M4A88TD-V
W dniu 2011-02-12 04:41, bartekltg pisze:
Witam.

Co się mogło zdarzyć, co mogłem przegapić.
Za slaby zasilacz, padnięta karta/płyta główna,
przegapiłem jakiś pstryczek/ustawienie w biosie?

Z góry dziekuję za wszelką pomoc (drugi wiweczór
już nad tym siedzę;/)

pozdrawiam
bartek

Może i głupie pytanie, ale czy podłączyłeś zasilanie do gniazda z 8 pinami? Ja w swojej płycie zapomniałem, bo zaślepione to to było :)

pozdrawiam
pawel

Data: 2011-02-14 11:37:21
Autor: bartekltg
On 14 Lut, 16:24, PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> wrote:
> [...]

Może i głupie pytanie, ale czy podłączyłeś zasilanie do gniazda z 8
pinami? Ja w swojej płycie zapomniałem, bo zaślepione to to było :)

Ma tylko dwa gniazda 6 pinowe (sprawdzeone w dokumentacji i na
karcie;).
Oba podłączone, raz oba z wtyczek zasilacza, raz jedno z właściwej
wtyczki, drugie z przejściówki z zasilania dysków.

pozdrawiam
bartek

Data: 2011-02-14 20:47:20
Autor: PaBeLo
W dniu 2011-02-15 00:07, bartekltg pisze:
[...]

chodzi mi o płytę główną, ale to raczej nie to
ja stawiam na zasilacz (za słaby)

pozdr
pawel

Data: 2011-02-15 13:12:53
Autor: Kuwasa
W dniu 2011-02-14 17:17, PaBeLo pisze:

chodzi mi o płytę główną, ale to raczej nie to
ja stawiam na zasilacz (za słaby)

Wątpię aby był za słaby (zakładamy, że jest w pełni sprawny).
Podobny zestaw: AMD Phenom II x4 955 AM3 3.2GHz,
Asus M4A79T Deluxe
Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB
3 x HDD i 2x2GB ram
plus jakieś duperele typu nagrywarka dvd, wentylatory

i to wszystko bez najmniejszych problemów działa na Chieftec APS-500S,
czyli trochę słabszym zasilaczu.
Dla mnie to wygląda na problem z kartą graficzną.

Komputer nie startuje: GeForce 460 GTX i Asus M4A88TD-V