Komputer nie startuje od razu

Data: 2011-11-03 11:54:34
Autor: Paweł B.
Komputer nie startuje od razu
W dniu 2011-11-03 01:06, Doomin pisze:
Od jakiegos czasu komputer mi sie co ktorys raz
nie wlaczal po wcisnieciu przycisku na obudowie.
O co tu chodzi?

Miałem identyczny przypadek. Komputer w miarę świeży - konfiguracja zmieniana jakiś rok temu. Z poprzedniej konfiguracji został zasilacz, twardy dysk. Po drodze dorzucałem HDD oraz wymieniłem kartę graficzną.

U mnie pomogła wymiana zasilacza na nowy, mocniejszy. Objawy minęły jak ręką odjął - komputer rusza od razu. Elektrolity na szczęście ok, bałem się, że za słaby zasilacz mógł je dobić.

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl