Komputer od Seata Ibizy 1.4 2000r. silnik AKK

Data: 2009-04-28 17:51:15
Autor: adrian.norejko
Komputer od Seata Ibizy 1.4 2000r. silnik AKK
Witam!

Z powodu padu komputera w mojej Ibizie pilnie potrzebuję kupić
SPRAWNY, bez wad fabrycznych i nabytych sterownik silnika 6K0906032AJ
(1.4 AKK 2000r. 3 drzwiowa)

Otóż po dużych problemach z uruchamianiem silnika na zimno zarówno ASO
Olsztyn jak i ASO Gdańsk stwierdziły uszkodzenie sterownika silnika,
usterkę występującą cholernie sporadycznie (prawdopodobnie wada
fabryczna, kiedyś wymieniali to w ramach gwarancji, mieli kilka
przypadków), ginącą po podmianie komputera na inny. Proszę was,
grupowicze, o pomoc - może ktoś ma taki komputer lub wie, gdzie w
okolicach Pomorza (Gdańsk) lub Warmii i Mazur mógłbym taki komputer
trafić. Ceny na allegro to 80-250zł za używany komputer, jednak akurat
są dostępne wszystkie modele poza tym do AKK. Interesują mnie także
wszystkie firmy które ewentualnie mogły by posiadać takie komputery i
handlować nimi...

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam!

Komputer od Seata Ibizy 1.4 2000r. silnik AKK