Komputer - odtwarzacz mp3

Data: 2010-04-14 22:52:43
Autor: RadoslawF
Komputer - odtwarzacz mp3
Dnia 2010-04-14 22:12, Użytkownik rex napisał:
Witam,
czy ktoś z Was przerabiał temat wykonania z PC odtwarzacza mp3?
Założenia:

- szybki start (szybka dystrybucja linuxa?),
- automatyczne ładowanie aplikacji odtwarzającej mp3,
- NIC więcej (żadnych sieci, żadnych usług, żadnego internetu - TYLKO
mp3).

To było modne przed pojawieniem się tanich odtwarzaczy MP3.
W sytuacji kiedy nie będzie tam żadnych innych usług dowolny
odtwarzacz (z ewentualna obsługą CD) będzie tańszy, mniej
prądożerny, zajmie mniej miejsca niż komputer i pewnie
szybciej wystartuje po włączeniu.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-14 13:55:34
Autor: rex
Komputer - odtwarzacz mp3
On 14 Kwi, 22:52, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
> [...]

odtwarzacz (z ewentualna obsługą CD) będzie tańszy, mniej
prądożerny, zajmie mniej miejsca niż komputer i pewnie

Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
500 Mb po USB?

Data: 2010-04-14 23:10:27
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** rex <akduz@poczta.onet.pl> wrote:

Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego 500 Mb
po USB?

Chociażby WD TV Mini, do tego będziesz miał pilota, przyjemny interfejs,
odtwarzanie filmów i przeglądanie zdjęć - cena ~200zł. Istnieje pewnie dużo
innych, ale chociażby ten.

Tyle, że jakbym miał brać coś takiego to wziąłbym WD TV Live HD - to samo co
wyżej plus odtwarzanie z sieci (niestety tylko Ethernet) tzn. streamowanie z
komputerów (muzyka, zdjęcia, filmy) oraz Youtube. No i bezproblemowe
odtwarzanie HD 1080p z większości formatów. Cena ~440zł. Testowałem to ostatnio
- kupiłem rodzicom - bez problemu radzą sobie z obsługą wszystkich funkcji (no
może poza konfiguracją sieci), a to znaczy naprawdę wiele.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-14 14:24:03
Autor: rex
Komputer - odtwarzacz mp3
On 14 Kwi, 23:10, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:
** rex <ak...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

--
    +                                 '                      .-.     .

Witam, wszystko OK. Tyle, że potrzeba TV żeby poruszać się po menu,
potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.

Data: 2010-04-14 23:27:12
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** rex <akduz@poczta.onet.pl> wrote:

Witam, wszystko OK. Tyle, że potrzeba TV żeby poruszać się po menu,

A to chciałeś to obsługiwać bez monitora?

potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.

Whatever. To se składaj peceta. Beżowego najlepiej. :-)

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-14 23:30:30
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** rex <akduz@poczta.onet.pl> wrote:

potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.

"Oczywiście całość z założenia podłączona ma być do wzmacniacza"

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-16 11:23:20
Autor: ApanasBudriszko
Komputer - odtwarzacz mp3
W dniu 2010-04-14 23:24, rex pisze:

Witam, wszystko OK. Tyle, że potrzeba TV żeby poruszać się po menu,
potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.

Jak domyslam się po zawartosci komputera poruszasz się siłą wyobraźni, pomijam kwestie myszki i klawiatury - bo przeciez ich nie potrzebujesz.

A wzmacniacz ? no coś zacznij czytać to co piszesz ...

Data: 2010-04-16 11:38:05
Autor: Vituniu
Komputer - odtwarzacz mp3
[...]

Zaden problem skonfigurowac calosc tak, zeby playera obslugiwac
mysza "w ciemno" (glosnosc na rolce, start/stop i przerzucanie albumow
na przyciskach) a samego playera wrzucic w autostart.

Wystarczy sprawna plyta ze zdezelowanego laptopa jakiegos...

pozdrawaiam,
Vituniu

Data: 2010-04-16 17:02:13
Autor: ApanasBudriszko
Komputer - odtwarzacz mp3
W dniu 2010-04-16 11:38, Vituniu pisze:

Zaden problem skonfigurowac calosc tak, zeby playera obslugiwac
mysza "w ciemno" (glosnosc na rolce, start/stop i przerzucanie albumow
na przyciskach) a samego playera wrzucic w autostart.

Jeszcze łatwiej bez żadnego konfigurowania na tej samej zasadzie obsługiwać playera bez zadnej konfiguracji, obsługi systemu etc za pomoca pilota

Data: 2010-04-14 23:20:50
Autor: Dawid
Komputer - odtwarzacz mp3
rex pisze:
[...]

Tak, znam
http://www.allegro.pl/item986490410_odtwarzacz_sieciowy_xtreamer_hd_gw_2lata_nowy.html
oraz wiele innych.
Pozdrawiam

Data: 2010-04-14 23:23:47
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** Dawid <maniera@neostada.pl> wrote:

Tak, znam
http://www.allegro.pl/item986490410_odtwarzacz_sieciowy_xtreamer_hd_gw_2lata_nowy.html
oraz wiele innych.

Używałeś tego? Jak wrażenia?

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-14 23:36:14
Autor: Dawid
Komputer - odtwarzacz mp3
Konrad Kosmowski pisze:
[...]

Przymierzam się i sam szukam kogoś kto używa.
Wkurzające jest to, że wszystko trzeba dokupić.
Mogli chociaż jakiś mały dysk dać w komplecie.
Pozdrawiam

Data: 2010-04-14 23:41:52
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** Dawid <maniera@neostada.pl> wrote:

Używałeś tego? Jak wrażenia?

Przymierzam się i sam szukam kogoś kto używa.

Oj to radzę uważać. Się już raz na takim noname przejechałem - tzn. zwróciłem
ale szkoda moim zdaniem zachodu. To wszystko co jest w specyfikacji to ładnie
wygląda ale w praktyce okazało się, że nie radził sobie kompletnie np.
zawieszał się jak było za dużo plików na dysku NTFS (chociaż w opisie
oczywiście z NTFS sobie radził) obsługa była tragicznie niewygodna, menu
brzydkie, zdjęcia ładowały się w tempie ślimaczym. To co miałem to też była
jakaś nieznanej firmy chińszczyzna.

Z czystym sumieniem mogę Ci polecić tego WD Live HD bo on faktycznie działa
świetnie - menu/obsługa jest przejrzyste i minimalistyczne ale ma wszystko
czego potrzeba i po prostu działa zgodnie z opisem.

Do wad zaliczam brak wifi (jedynie ethernet, a nie każdy ma możliwość i chęć
ciągnięcia kabla do salonu) no i nie współpracuje z udostępnianiem via Windows
7 HomeGroup (trzeba przełaczyć w zwykłe), ale to drugie może poprawią w
kolejnym firmware.

Ergo radzę jednak kupić coś markowego.

Wkurzające jest to, że wszystko trzeba dokupić.  Mogli chociaż jakiś mały
dysk dać w komplecie.

Ale w gruncie rzeczy po co Ci dysk? Potem jest tylko problem coś na tym dysku
umieścić, pliki to ja wolę trzymać na serwerze plików/NAS, a na pececie mieć
skomponowane playlisty - urządzenie tylko się wpina po sieci do innych
komputerów i z nich ciągnie media. --
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK

Data: 2010-04-15 15:26:17
Autor: Grzegorz Krukowski
Komputer - odtwarzacz mp3
On Wed, 14 Apr 2010 23:36:14 +0200, Dawid <maniera@neostada.pl> wrote:

Konrad Kosmowski pisze:
[...]

Mam i działa, MKVki obsługuje bez problemu. Dysk 500GB podłączony po
USB. Jak zamówisz bezpośrednio z ich strony do chyba dodają
antenkę/WiFi ,,n'' gratis. Do tego możesz u nich dokupić NASa a już
chyba sprzedają taką wersję dwa-w-jednym xtreamer+NAS
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-15 15:10:34
Autor: ŁR
Komputer - odtwarzacz mp3
W dniu 2010.04.14 23:23, Konrad Kosmowski pisze:
[...]

Mam od 4 miesięcy. Oglądam głównie seriale i czasami filmy. Większość mkv. Nie obsługuje napisów txt i trzeba je na srt przerobić. Jak na razie działa płynnie i wszystko co mam odtwarza. Długo się włącza bo ok 40 sekund, ale za to przewijanie filmów działa bez zająknięcia.

Data: 2010-04-15 15:23:27
Autor: Animka
Komputer - odtwarzacz mp3
W dniu 2010-04-15 15:10, ŁR pisze:
[...]

A to nie jest lepsze?
http://www.manta-sklep.com.pl/opis.php?t=Manta%20Emperor%20ALL%20Player%20C-200%20Full%20HD&towarID=9390&kategoriaID=48

--
animka

Data: 2010-04-15 16:00:39
Autor: ŁR
Komputer - odtwarzacz mp3
W dniu 2010.04.15 15:23, Animka pisze:
A to nie jest lepsze?
http://www.manta-sklep.com.pl/opis.php?t=Manta%20Emperor%20ALL%20Player%20C-200%20Full%20HD&towarID=9390&kategoriaID=48

Trudno powiedzieć, dopiero weszło na rynek. Funkcje na pierwszy rzut oka podobne. Na + za xtreamerem przemawia to że można go kupić z radiatorem i możemy wyłączyć wiatrak. Aktualizacje też jak na razie wychodzą dość często.

Data: 2010-04-15 11:58:00
Autor: Jaco
Komputer - odtwarzacz mp3

Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
500 Mb po USB?

TEAC WAP-2200
http://www.mp3-player.de/index.php?page=article&ID=8908&aid=128

lub drozszy Mediaplayer Fantec MM-FHDL

Pozdrawiam
Jaco

Data: 2010-04-15 18:40:39
Autor: Artur M. Piwko
Komputer - odtwarzacz mp3
In the darkest hour on Wed, 14 Apr 2010 13:55:34 -0700 (PDT),
rex <akduz@poczta.onet.pl> screamed:
> [...]

szybciej wystartuje po włączeniu.

Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego

Są przecież odtwarzacze z większym dyskiem wbudowanym.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 18:40:07 user up 12408 days,  6:35,  1 user, load average: 0.56, 0.89, 0.50 ]

                My life is a soap opera, but who has the rights?

Data: 2010-04-14 23:11:17
Autor: Konrad Kosmowski
Komputer - odtwarzacz mp3
** RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> wrote:

[...]

I nie napierdala wiatrakami oraz nie wygląda jak komputer w salonie co moim
zdaniem jest ważniejsze od ceny czy konsumpcji energii.

--

Komputer - odtwarzacz mp3