Komputer pod TV (trochę długie)

Data: 2010-08-23 18:45:51
Autor: akanid
Komputer pod TV (trochę długie)
Witam

ChcÄ™ kupić sobie mini PC który postawiÄ™ pod TV. Zastosowanie chyba oczywiste: Filmy DivX co istotne również w HD, od czasu do czasu YouTube i może internet (lecz ostatnie wÄ…tpliwe bo w domu i netbook i stacjonarny komp jest).  Co  dalej istotne mam pewien pomysÅ‚ na sprzÄ™t i pytanie dotyczy tego czy np ten sprzÄ™t pociÄ…gnie film w 1920x1080 w formacie mkv. Poniżej jest lista zestawów jakie rozważam (drobne różnice). Zaznaczam z góry, że nie mieszkam w Polsce wiÄ™c proszÄ™ o niesugerowanie siÄ™ cenami. A oto zestawy:

ZOTAC ZBOX SD-ID10, Intel® Atom™ D510
Intel NM10, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, 1 x VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602213&view=detailed#ProductTabs

ZOTAC ZBOX ND-02, Intel® Atom™ 330
nVIDIA ION , DDR3 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, 1 x VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602211

ZOTAC ZBOX HD-ID11, Intel® Atom™ D510
nVIDIA ION, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602177

ZOTAC ZBOX HD-AD01, AMD Neo X2 L325
M780G, DDR2 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, VESA mount, 6xUSB2.0
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602218

Zestawy są sprzedawane bez dysku i RAMu. Dysk mało istotny element bo wszystko będzie ciągnięte z sieci lokalnej z dużego kompa więc chyba wsadzę minimum jakie mają w sklepie czyli 250GB. Ramu myślę że 2GB starczy jako że będzie toto chodziło na XPku. No i oczywiście klawisze i mysz bezprzewodowa robiące za pilota. W sumie ciekawy sprzęcik jest bo w budzie o rozmiarach 19x19x4cm zamknięto całego peceta. Wiem że nie ma to napędu DVD ale chodzi o odtwarzanie filmów z kompa. Do reszty mam odtwarzacz BD. Tak jak mówię czy udźwignie to filmy w HD? Jeśli film trza by lokalnie zgrać na HDD a nie przez sieć przeboleję takie rozwiązanie.

Z góry dziękuje za komentarze i podpowiedzi.
akanid

Data: 2010-08-23 19:23:02
Autor: qwerty
Użytkownik "akanid" <akanid@falszywy.email> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4u8k2$4l1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Patrz jaka jest zintegrowana karta graficzna:

ATIâ„¢ for GPU Hardware Acceleration
ATI Radeonâ„¢ 2xxx, 3xxx, 4xxx, 5xxx Series with ATI Avivoâ„¢ UVD support

Intel® for GPU Hardware Acceleration
Intel® GMA 4500 (chipsets: Q45/Q43), GMA X4500HD (chipset: G45), GMA 4500MHD (chipsets: GS45, GM45, GM47) with Intel® Clear Video support.

NVIDIA® for GPU Hardware Acceleration
NVIDIA GeForce® 8xxx, 9xxx, GT 1xx, GT 3xx, GT/GTX 2xx, GTX 4xx Series with NVIDIA® PureVideo® HD support

Data: 2010-08-23 21:09:20
Autor: akanid
[...]

Żadna z wymienionych przez Ciebie. Siedzi tam NVIDIA ION. Poza tym bez urazy ale rzuciłeś listę kart i nie bardzo wiem o co ci z nią chodzi.
akanid

Data: 2010-08-23 19:59:23
Autor: konieczko
Komputer pod TV (trochę długie)
Pomysl powaznie nad kupnem jakiegos tunera klasy dreambox 800 DVB-T lub DVB-S lub klona, pobor mocy bedzie o 200WAT mniejszy nie wpominajac o wielkosci i wygodzie obslugi.

Data: 2010-08-23 20:08:30
Autor: Simon
W dniu 2010-08-23 19:59, konieczko pisze:
Pomysl powaznie nad kupnem jakiegos tunera klasy dreambox 800 DVB-T lub
DVB-S lub klona, pobor mocy bedzie o 200WAT mniejszy nie wpominajac o
wielkosci i wygodzie obslugi.

Witam
Chyba w ogóle nie zajrzałeś do linków, które padły w wiadomości od Akanida.

--
Pozdro
Simon

Data: 2010-08-23 20:19:25
Autor: akanid
[...]

powaznie to ja myślałem i finalnie stwierdziłem że komputera jednak nic nie zastąpi. a to problemy z czytaniem napisów a to z wersją divxa. a to, że taki odtwarzacz czyta avi ale mpg już nie że o mkv nie wspomnę. znalazłoby się parę jeszcze powodów. dlugo myslalem i zdecydowałem na prosty mały komputer o tymże zastosowaniu.

akanid

Data: 2010-08-23 21:41:58
Autor: marfi
Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i4uevf$o8v$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-23 20:19, akanid pisze:
[...]

Powiem ci tak jestes glupi jak  But i raczej nic tego szybko nie zmieni!

marfi

Data: 2010-08-24 10:34:00
Autor: boxfish
[...]

Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva mają znacznie bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.

Data: 2010-08-24 15:25:58
Autor: akanid
W dniu 2010-08-24 10:34, boxfish pisze:
Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z
tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva majÄ… znacznie
bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

sprawdziłem na dwóch odtwarzaczach. mój ostatni ten co mam jest BD i czyta takie filmy o ile nie są to mpgi a napisy wyłącznie w MicroDVD. Każde konwertowane napisy z czego innego sie albo rozjeżdzają _masakrycznie_ albo "nie znikają"

co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim
samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart
grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.

Właśnie dlatego dopytuję się tutaj dokładniej o sprzęt :-)

akanid

Data: 2010-08-25 17:39:14
Autor: PC
Komputer pod TV (trochę długie)
Ja mam LG z usb i mkv 1080p chodzą idealnie a napisy w formacie srt czytane są bezbłędnie.

PC

Data: 2010-08-26 12:07:52
Autor: boxfish
W dniu 2010-08-24 15:25, akanid pisze:

sprawdziłem na dwóch odtwarzaczach. mój ostatni ten co mam jest BD i
czyta takie filmy o ile nie są to mpgi a napisy wyłącznie w MicroDVD.
Każde konwertowane napisy z czego innego sie albo rozjeżdzają
_masakrycznie_ albo "nie znikajÄ…"

to masz chyba sÅ‚abiutki odtwarzacz, u mnie na tv ( a nie jest to odtwarzacz tak uniwersalny jak o!play czy Arriva) chodzi prawie wszystko co jest mkv, nawet te, które na wydajnych komputerach sie tnÄ… -  a ty skÅ‚adasz Å›rednio wydajny

[...]

Przez dedykowane chipy miałem na mysli te, które montowane są w odtwarzacza mkv - oferta hyundaja, WD, Asmax, Asus, arriva i całej masie sprzętu tzw odwarzaczy sieciowych - gdzie za 300-500 zł masz sieć, kilka portów usb, e-sata i wydajność procka za 400-500 zł (a gdzie pozostałe koszty kompa)

Nie liczę już odtwarzaczy dostępnych na rynku ale pewnie jest ich ze 30 plus kilkadziesiąt modeli tv.

Jak dla mnie to co mam czyli dysk podpięty pod tv a tv do amplitunera w zupełności wystarcza ;-)

Data: 2010-08-26 15:25:34
Autor: latet
Komputer pod TV (trochę długie)
Jak dla mnie to co mam czyli dysk podpięty pod tv a tv do amplitunera w zupełności wystarcza ;-)

Mam podobnie i wszystko jest super z jednym wyjątkiem - jeśli TV wypuszcza do ampa strumień DTS (a taki jest w większości plików MKV), to występuje znaczne rozjechanie dźwięku z obrazem. Słychać też ogromne przesunięcie w czasie między dźwiękiem z głośniczków TV a tym z głośników podpiętych do ampa. Wyregulować tego niestety nie mogę bo zakres regulacji opoznienia w ampie mam bardzo maly (10-25 ms). Przydałby się z 200 ms. Natomiast nie mam tego problemu, jeśli jest to strumień AC3 albo PCM (także utworzone przez TV z DTS).

Tymczasowo problem rozwiązuję odtwarzając pliki MKV z... kompa (Akanid, trochę racji jednak masz) - przy pomocy genialnego VLC Media Playera, który umożliwia swobodną regulację synchronizacji dźwięk/obraz. Tylko mam wrażenie (ale może to kwestia regulacji), że obraz jest lepszy, gdy odtwarzam z prosto z TV, a ten wysłany przez VLC Media Playera jakby nieco rozmydlony. Jeśli ten sam film odtwarzam w pececie z pliku ISO (Blue Ray) przez PowerDVD to obraz jest tak samo dobry, jak ten generowany przez sam telewizor. Chyba wewnętrzne kodeki VLC Media Playera są temu winne...

latet

Data: 2010-08-26 15:39:38
Autor: boxfish
W dniu 2010-08-26 15:25, latet pisze:
[...]

Więc dla uściślenie nie jest to problem odtwarzaczy stacjonarnych/tv bo istnieje także na komputerze. Lepszy w znaczeniu posiadający większy zakres regulacji amplituner lub posiadający taką regulację odtwarzacz są rozwiązaniem. Co do jakości obrazu potwierdzam VLC generuje mniej klarowny obraz niż dekoder sprzętowy ale to raczej oczywiste

Data: 2010-08-26 18:23:20
Autor: animka
Komputer pod TV (trochê d³ugie)
W dniu 2010-08-26 15:25, latet pisze:
Tymczasowo problem rozwi±zujê odtwarzaj±c pliki MKV z... kompa (Akanid, trochê
racji jednak masz) - przy pomocy genialnego VLC Media Playera, który umo¿liwia
swobodn± regulacjê synchronizacji d¼wiêk/obraz. Tylko mam wra¿enie (ale mo¿e to
kwestia regulacji), ¿e obraz jest lepszy, gdy odtwarzam z prosto z TV, a ten
wys³any przez VLC Media Playera jakby nieco rozmydlony. Je¶li ten sam film
odtwarzam w pececie z pliku ISO (Blue Ray) przez PowerDVD to obraz jest tak samo
dobry, jak ten generowany przez sam telewizor. Chyba wewnêtrzne kodeki VLC Media
Playera s± temu winne...

A tego nie mo¿esz zainstalowaæ? Ja mam i nie narzekam.
http://www.free-codecs.com/download/Haali_Matroska_Splitter.htm

--
animka

Data: 2010-08-24 14:17:31
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komputer pod TV (trochê d³ugie)
Dnia 2010-08-23, o godz. 19:59:23
konieczko <troll@ops.pl> napisa³(a):

Pomysl powaznie nad kupnem jakiegos tunera klasy dreambox 800 DVB-T
lub DVB-S lub klona, pobor mocy bedzie o 200WAT mniejszy nie
wpominajac o wielkosci i wygodzie obslugi.

Ewentualnie PS3 czy XBOX i streaming wideo z komputera stacjonarnego.
Wtedy to co siê da odtworzyæ zale¿y od komputera stacjonarnego.

Zdrówko

Data: 2010-08-24 15:40:50
Autor: akanid
Komputer pod TV (trochê d³ugie)
Ewentualnie PS3 czy XBOX i streaming wideo z komputera stacjonarnego.
Wtedy to co siê da odtworzyæ zale¿y od komputera stacjonarnego.

Niby tak... Ale to znowu zabawy i rzucanie zaklêæ... A tak jak stoi pod TV to wystarczy raz wgraæ kodeki i potem subedit wsio poci±gnie. Nie ma problemów z napisami (ba nawet jak s± to se mogê ³adnie w subedicie podregulowaæ), nie ma problemów z formatem napisów.

akanid

Data: 2010-08-24 16:00:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Komputer pod TV (trochê d³ugie)
Dnia 2010-08-24, o godz. 15:40:50
akanid <akanid@falszywy.email> napisa³(a):

> [...]
> stacjonarnego.

Niby tak... Ale to znowu zabawy i rzucanie zaklêæ... A tak jak stoi

Zabawa? Zaklêcia? 5 minut konfiguracji i tyle.

pod TV to wystarczy raz wgraæ kodeki i potem subedit wsio poci±gnie.
Nie ma problemów z napisami (ba nawet jak s± to se mogê ³adnie w
subedicie podregulowaæ), nie ma problemów z formatem napisów.

Zerknij np. na PS3 media server. Jka masz kogo¶ z PS3 do przetstowania
to soft jest darmowy. ¯adnych czarów nie trzeba - konfiguracja banalna.

Zdrówko

Data: 2010-08-26 16:18:48
Autor: Tomek G³owacki
[...]

He, a ja odradzam. Bawi³em siê i TVersity i PS3 Media Server. Do niczego poza udostêpnianiem mp3 to siê ¶rednio nadaje.

Do streamingu czego¶ 1:1 z komputera do PS3 to siê nie nadaje, zwykle próbuje robiæ transkodowanie niezale¿nie od tego, czy PS3 ³yka wybrane formaty czy nie. Na PS3 kontrola tego serwera to koszmar i straszliwe lagi, czêste b³êdy, nie mo¿liwo¶æ przewijania, zastopowania itp. O napisach mo¿na spokojnie zapomnieæ, bo o ile jaki¶ czas temu dawa³o siê to zrobiæ DirectVobSubem i ffdshow na kompie i TVersity, to teraz nie ma mo¿liwo¶ci....

Jeszcze o ile chodzi o materia³ "nie HD" to daje radê to rozwi±zanie, ale resztê lepiej odpu¶ciæ.

Je¶li chodzi o bezproblemowo¶æ rozwi±zania, to niestety, sreaming na konsolê - testowa³em i na PS3 i na X360 jest delikatnie mówi±c, o dupê pot³uc. Jako ciekawostka i do mp3 - tak, jako centrum multimedialne do filmów HD - nie.

Data: 2010-08-26 17:03:15
Autor: konieczko
Komputer pod TV (trochê d³ugie)
"
[...]

Nie wiem czy mowimy o tym samym ps3 mediaserwerze bo ja nie spotkalem sie z zadnymi lagami i zawieszaniem, moze dlatego ze mam wszystko poprawnie skonfigurowane i polaczone w Gbit sieci lokalnej.

:):):)

Data: 2010-08-23 21:37:35
Autor: nom
Komputer pod TV (trochę długie)

Użytkownik "akanid" <akanid@falszywy.email> napisał w wiadomości news:i4u8k2$4l1$1inews.gazeta.pl...

Chcę kupić sobie mini PC który postawię pod TV. Zastosowanie chyba oczywiste: Filmy DivX co istotne również w HD, od czasu do czasu YouTube i może internet (lecz ostatnie wątpliwe bo w domu i netbook i stacjonarny komp jest).

Ja wykorzystuję do tego laptopa dell studio 1555 z wyjściem HDMI, ale rzadko ogladam filmy. Laptop ma bluetooth więc zamiast pilota steruję nim telefonem komórkowym z bluetooth i obsługą HID. :-)
Laptop wykorzystuję właściwie do wszystkiego co się robi na komputerze, stacjonarnego komputera nie używam od roku, a więc od kiedy kupiłem tego laptopa. :-)
Aha, podbór mocy 25W przy odtwarzaniu filmu z włączonym ekranem LCD i 18W z wyjściem na TV (ekran LCD wyłączony).

Data: 2010-08-23 21:47:48
Autor: akanid
W dniu 2010-08-23 21:37, nom pisze:
Ja wykorzystuję do tego laptopa dell studio 1555 z wyjściem HDMI, ale

Ja mam Asusa 1000H i gdyby nie brak HDMI pewnie bym jego zaprzągł do tej pracy. Zresztą wole rozwiązanie żeby stał pod TV.

rzadko ogladam filmy. Laptop ma bluetooth więc zamiast pilota steruję
nim telefonem komórkowym z bluetooth i obsługą HID. :-)

Ja mam iPhona wiec jakby poszukał toby też pewnie sie dało robić z niego pilota.

Laptop wykorzystuję właściwie do wszystkiego co się robi na komputerze,
stacjonarnego komputera nie używam od roku, a więc od kiedy kupiłem tego
laptopa. :-)

Tutaj akurat będzie tylko to jedno za to bardzo konkretne zastosowanie.

Aha, podbór mocy 25W przy odtwarzaniu filmu z włączonym ekranem LCD i
18W z wyjściem na TV (ekran LCD wyłączony).

Super! Ale akurat na zużyciu prądu mi nie zależy. 42LCD (nie ledowe) zeżre to co bym zaoszczędził. Tak rozszerzając to widziałem w internecie na YT filmik jak koleś na tej platformie grał w SC2. Co prawda nie znam ani rozdziałki ani poziomu detali ale jednak poszedł i kolo grał...

akanid

Data: 2010-08-23 21:48:18
Autor: miab
Komputer pod TV (trochę długie)
W dniu 2010-08-23 18:45, akanid pisze:
  Tak jak mówiÄ™ czy udźwignie to filmy w HD? JeÅ›li film
trza by lokalnie zgrać na HDD a nie przez sieć przeboleję takie
rozwiÄ…zanie.

Najprędzej te z ION-em 2.
Zobacz jeszcze to:
http://twojepc.pl/news21855.html

miab

Data: 2010-08-23 22:08:09
Autor: akanid
W dniu 2010-08-23 21:48, miab pisze:
Najprędzej te z ION-em 2.
Zobacz jeszcze to:
http://twojepc.pl/news21855.html

ciekawe, ciekawe... sprawdzę, tylko już nie dziś bo zaraz na nockę do roboty lecę. Na szybkiego wychodzi drożej jak ION wiec kwestia teraz aby dojść do tego czy na IONie jedynce pójdzie te HD... Jeśli tak po co przepłacać. Jeśli nie pójdzie wtedy oczywiście trzeba się będzie IONem 2 zainteresować.

akanid

Data: 2010-08-24 03:42:24
Autor: konieczko
W dniu 2010-08-23 22:08, akanid pisze:
[...]

Moze kup sobie jakas mante za 100zl i bedziesz zadowolony.

http://www.manta-sklep.com.pl/lista.php?t=Odtwarzacze%20DVDDivX%20-%20odtwarzacze%20dvd%20divx,%20manta%20prince%202,%20emperor%203%20card%20reader,%20xvid%20player,%20polskie%20napisy%20txt&kategoriaID=1

Data: 2010-08-24 15:32:25
Autor: akanid
W dniu 2010-08-24 03:42, konieczko pisze:
Moze kup sobie jakas mante za 100zl i bedziesz zadowolony.

po co? Przecież "jestem głupi jak but i nic już szybko tego nie zmieni".

--
akanid

Data: 2010-08-24 15:44:34
Autor: konieczko
W dniu 2010-08-24 15:32, akanid pisze:
W dniu 2010-08-24 03:42, konieczko pisze:
Moze kup sobie jakas mante za 100zl i bedziesz zadowolony.

po co? Przecież "jestem głupi jak but i nic już szybko tego nie zmieni".

Chyba jednak tak a juz myslalem ze zaczales myslec.

Data: 2010-08-23 22:52:28
Autor: BartekK
[...]
Tego posiadam, bez problemu odtwarza wszystko co się rusza na tv full-hd w 1080p, włącznie z mkv 1080p, avi mpg itd. Tyle ze ja uzywam to z XBMC (media-center) samobieżnym (tzn zintegrowanym mediacenter razem z OS linux, tak ze zewnetrznie obslugujesz to jak TV czy dvd, właczasz i jest), aczkolwiek możesz jego wersję sciągnąć na dowolny OS i zobaczyć jak działa (albo użyć swojego XP jako bazę do odpalenia) http://xbmc.org/

Jedyny minus tych zotaców to chłodzenie "laptopowe" - w nocnej ciszy troche to słychać, tak jak w laptopie dosłownie, ale słychać. Lada chwila wypatroszę mu obudowę na pół i dam mu 10cm wysokości pasywny radiator zamiast tego chłodzenia 5mm wysokiego z wiatraczkiem, te 20-25W bez problemu można pasywnie schłodzić, tylko piękny design i slim obudowa się z tym kłóci...

Data: 2010-08-24 15:30:04
Autor: akanid
Komputer pod TV (trochę długie)
W dniu 2010-08-23 22:52, BartekK pisze:
Tego posiadam, bez problemu odtwarza wszystko co siÄ™ rusza na tv full-hd
w 1080p, włącznie z mkv 1080p, avi mpg itd.

Wielkie dzięki. Wychodziłoby na to, że mamy zwycięzcę.

[...]

No jak już coś bedzie pod TV stało to wtedy w cuda typu MC można się bawić :-)

Jedyny minus tych zotaców to chłodzenie "laptopowe" - w nocnej ciszy
troche to słychać, tak jak w laptopie dosłownie, ale słychać.

Liczyłem się z tym...

[...]

....ale żeby było aż tak źle :-)

akanid

Data: 2010-08-25 01:14:25
Autor: latet
Komputer pod TV (trochę długie)
A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

Wcześniej też używałem (dość wypasionego) peceta podłączonego długim kablem HDMI do telewizora, ale niedawno zmieniłem tv na nowoczesniejszy, ktory odtwarza MKV i AVI-hd przez USB i teraz już tylko tak odtwarzam fimy.

latet

Data: 2010-08-25 01:17:30
Autor: latet
Komputer pod TV (trochę długie)
A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

Albo jeden z licznych mediaplayerów - do wyboru, do koloru tu:
http://www.iboum.com/

a szczególnie ciekawy jest ten, bo (jako jeden z nielicznych mediaplayerów) ma też czytnik płyt DVD:
http://www.iboum.com/pr/ariva150.php

Pozdrawiam,

latet

Data: 2010-08-25 02:38:10
Autor: MC
Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości news:i51jp4$8fi$1inews.gazeta.pl...
A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

Albo z sieci domowej, z jakiegoÅ› NAS-a albo komputera?

Data: 2010-08-25 08:24:17
Autor: BartekK
W dniu 2010-08-25 01:14, latet pisze:
A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z
wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?
Ta, też mam taki tv, tylko problem zaczyna się gdy masz ochotę mieć jeszcze .txt wyświetlane

Data: 2010-08-25 09:01:20
Autor: MC
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c74b844$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To też zależy od telewizora. Niektóre radzą sobie z tym formatem napisów.

Data: 2010-08-25 02:34:35
Autor: MC
[...]

Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

Data: 2010-08-25 06:52:31
Autor: akanid
W dniu 2010-08-25 02:34, MC pisze:
Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

Po to że juz mam całkiem niezły TV. Po co mam kupować coś co już mam? Zresztą sami piszecie,że jest tyle rozwiazań... a to TV,a to jakiś media player a to jeszcze inne cudo. uważam generalnie, że każde z nich jest dobre tylko każdy musi wybrać coś dla siebie. W moim przypadku wybieram małego kompa pod TV.
akanid

Data: 2010-08-25 09:09:27
Autor: MC
Użytkownik "akanid" <akanid@falszywy.email> napisał w wiadomości news:i527im$ig7$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-25 02:34, MC pisze:
Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

Po to że juz mam całkiem niezły TV. Po co mam kupować coś co już mam?

Komputer też masz.

[...]

W wypadku telewizora dostajesz gotowe rozwiÄ…zania już dostosowane do potrzeb, które zgÅ‚aszasz.  Filmy DivX także i w HD, YouTube a może nawet Internet (do Panasoników nawet możesz doÅ‚Ä…czyć klawiaturÄ™).  I bez problemu pociÄ…gnie film w 1920x1080 w formacie mkv. Tylko trzeba wybrać model, który to wszystko ma.

Data: 2010-08-25 14:28:46
Autor: latet
[...]

"Jakiś media player" to praktycznie prawie taki mały komp pod TV, tylo, że:
- o wiele tańszy
- o wiele mniej problemów.

latet

Data: 2010-08-25 12:35:49
Autor: gary
Komputer pod TV (trochę długie)
Wg. mnie najlepsza platforma na dzien dzisiejszy jest Intel D945GSEJT, do tego dekoder h.264 dedykowany na miniPCI-E Broadcoma.

Plytka piekna, ma wszystko co trzeba, super ekonomiczna, zasilana 12v...

--

Komputer pod TV (trochę długie)