Komputer poleasingowy.

Data: 2017-11-13 03:21:04
Autor: TurboPascal
Komputer poleasingowy.
Wielka b±ba - kto nie wieży, ten tromba...

Data: 2017-11-13 03:55:03
Autor: TurboPascal
Komputer poleasingowy.
Wielka b±ba - kto nie wieży, ten tromba...

               ...to nie ja, to G±browicz - a morze jaki¶ inny...

Data: 2017-11-13 14:35:14
Autor: Marek
Komputer poleasingowy.
Wielka b±ba - kto nie wieży, ten tromba...

  >             ...to nie ja, to G±browicz - a morze jaki¶ inny...

Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jaki¶ inny... :)

Data: 2017-11-14 11:10:18
Autor: Akarm
Komputer poleasingowy.
W dniu 2017-11-13 o 14:35, Marek pisze:
Wielka b±ba - kto nie wieży, ten tromba...

  >             ...to nie ja, to G±browicz - a morze jaki¶ inny...

Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jaki¶ inny... :)

Jeste¶ idiot± od urodzenia, czy to się teraz tak porobiło?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-11-15 14:07:26
Autor: Marek
Komputer poleasingowy.
> [...]

Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jaki¶ inny... :)

Jeste¶ idiot± od urodzenia, czy to się teraz tak porobiło?

Nie zauważyłe¶ kolego,k że poprawiłem tylko bł±d ortograficzny powinno być "a może jaki¶ inny" i nie wiem kto tu jest idiot± chyba ten co tego nie zauważa.
pozdrawiam

Data: 2017-11-15 14:17:23
Autor: Stregor
Komputer poleasingowy.
W dniu 2017-11-15 o 14:07, Marek pisze:
> [...]

Nie zauważyłe¶ kolego,k że poprawiłem tylko bł±d ortograficzny powinno być "a może jaki¶ inny" i nie wiem kto tu jest idiot± chyba ten co tego nie zauważa.

Zauważył.

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2017-11-15 20:02:26
Autor: Roman Tyczka
Komputer poleasingowy.
On Wed, 15 Nov 2017 14:17:23 +0100, Stregor wrote:

> [...]

Nie zauważyłe¶ kolego,k że poprawiłem tylko bł±d ortograficzny powinno być "a może jaki¶ inny" i nie wiem kto tu jest idiot± chyba ten co tego nie zauważa.

Nie szczyp się, potwierdĽ, że to jednak on jest idiot± :-)

Roman Tyczka

Data: 2017-11-15 16:48:41
Autor: TurboPascal
Komputer poleasingowy.
 i jest b±ba

Wielka b±ba - kto nie wieży, ten tromba...

             ...to nie ja, to G±browicz - a morze jaki¶ inny...

Ha ha ha, morze to jest szerokie i głębokie i może po nim pływać jaki¶ inny... :)

Nie zauważyłe¶ kolego, że poprawiłem tylko bł±d ortograficzny - powinno być "a może jaki¶ inny"

To wszystko moja wina, ubolewam - popełniłem wielki ortograficzny feler. Nie sprawdziłem w słowniku.
Napisałem "morze", a oczywi¶cie to słowo powinno być pisane przez samo RZET...

Data: 2017-11-17 02:54:10
Autor: Akarm
Komputer poleasingowy.
W dniu 2017-11-16 o 01:48, TurboPascal pisze:

To wszystko moja wina, ubolewam - popełniłem wielki ortograficzny feler. Nie sprawdziłem w słowniku.
Napisałem "morze", a oczywi¶cie to słowo powinno być pisane przez samo RZET...

S±dzisz, ze Marek zrozumie? :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-11-17 10:35:47
Autor: Roman Tyczka
Komputer poleasingowy.
On Fri, 17 Nov 2017 02:54:10 +0100, Akarm wrote:

To wszystko moja wina, ubolewam - popełniłem wielki ortograficzny feler. Nie sprawdziłem w słowniku.
Napisałem "morze", a oczywi¶cie to słowo powinno być pisane przez samo RZET...

S±dzisz, ze Marek zrozumie? :D

Heh, nie dajecie za wygran±, beczka trwa w najlepsze :-)

Roman Tyczka

Komputer poleasingowy.