Komputer siê nie w³±cza?

Data: 2009-07-15 13:00:51
Autor: jureq
Komputer siê nie w³±cza?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 14:55:47 +0200, Arek napisał(a):

kilka razy zdarzyła mi się dziwna sytuacja. Po włączeniu przyciskiem na
obudowie komputer zapala się, ale nie startuje - nie pojawia się żaden
ekran, nie słychać aby startował dysk. Po kilkukrotnym odłączeniu
zasilania udaje się go uruchomić. Co może być przyczyną, gdzie szukać
usterki?

Zasilacz lub spuchnięte kondensatory.

Data: 2009-07-15 15:22:41
Autor: Arek
Komputer się nie włącza?
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:h3kju3$vn3$3news.onet.pl...
[...]

Kondensatory sprawdziłem (wizualnie) i nie są spuchnięte.
Zasilacz sprawdzę, ale miernikiem nie wykazuje wad (nie sprawdzałem pod obciążeniem).
JakieÅ› inne sugestie?

--
Arek

Data: 2009-07-15 15:32:21
Autor: pionar
Komputer się nie włącza?
Arek pisze:
[...]

Moja sugestia to pamięć RAM lub płyta główna. Wyjmij wszystkie kości i włóż jakąś sprawną, sprawdź każdy slot. Ale zanim co to wyjmij wszystko z gniazd pci, być może coś na pci blokuje start.

Komputer siê nie w³±cza?