Komputer się nie włącza?

Data: 2009-07-16 11:05:24
Autor: jg
Komputer się nie włącza?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 14:55:47 +0200, Arek napisał(a):

Po kilkukrotnym odłączeniu zasilania udaje się go uruchomić.

powinno pomoc jednokrotne odlaczenie zasilania, tyle ze na dluzej, na
jakies 10sek.

mialem tak i pomogla wymiana zasilacza. mam jeszcze 2 kompy z czyms takim
(instytucja). jeszcze na razie nic z tym nie robie, ale wkrotce bede.

--
jg

Data: 2009-07-16 12:33:37
Autor: Animka
Komputer się nie włącza?
[...]

Trzeba najpierw w BIOS-ie sprawdzić i ustawić odpowiednio. W tej chwili nie mogę powiedzieć dokładnie gdzie, ale też miałam dawniej taki czasowy problem-dopóki w Biosie nie zmieniłam.
Poza tym sprawdź jakie masz ustawienia w Opcjach Zasilania (Panel sterowania)

--
animka

Komputer się nie włącza?