Komputer się niewłancza

Data: 2010-11-14 18:30:35
Autor: krzysztof posłuszny
Komputer się niewłancza
Witam. co może być przyczyną takiego stanu żeczy że komputer wogóle się nie włancza? Czy może to być wina zasilacza? Płyty głównej? Proszę o odpowiedź.

Data: 2010-11-14 19:01:07
Autor: =Marcos=
Komputer się niewłancza
Witam. co może być przyczyną takiego stanu żeczy że komputer wogóle się nie włancza? Czy może to być wina zasilacza? Płyty głównej? Proszę o odpowiedź.

Może to być wina zasilacza, płyty głównej, procesora. W niektórych przypadkach również wszystkiego innego (np. coś z nietypowym zwarciem).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-14 19:06:36
Autor: Andrzej Lawa
Komputer się niewłancza
W dniu 14.11.2010 18:30, krzysztof posłuszny pisze:
Witam. co może być przyczyną takiego stanu żeczy że komputer wogóle się
nie włancza? Czy może to być wina zasilacza? Płyty głównej? Proszę o
odpowiedź.

Zastrajkował, bo używałeś go do kaleczenia języka polskiego ;->

A poważniej: może to być wszystko, włącznie z uszkodzonym wyłącznikiem
czy niepodłączonym kablem zasilającym.

Ale lepiej zanieś go do fachowca, bo mam podejrzenie, że sam najwyżej do
końca zepsujesz.

Data: 2010-11-14 19:15:58
Autor: Doxent
Komputer się niewłancza

Użytkownik "krzysztof posłuszny" <wojownik266@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibp6br$3pv$1news.onet.pl...
Witam. co może być przyczyną takiego stanu żeczy że komputer wogóle się nie włancza? Czy może to być wina zasilacza? Płyty głównej? Proszę o odpowiedź.
W zasadzie wszystko a nawet dysk twardy. Trzeba na początek odłączyć wszystko co się da (dyski, napędy karty pci itp.), podstawić inny zasilacz, na jednej kości ramu i z samą grafiką próbować uruchomić. Jeżeli na drugim zasilaczu nie rusza to raczej będzie to płyta główna albo grafika. Bardzo rzadko procesor czy ram.

Data: 2010-11-14 22:18:36
Autor: =Marcos=
Komputer się niewłancza
[...]

Ja bym spróbował nawet bez pamięci i grafiki, żeby sprawdzić czy płyta żyje choć na tyle, by dać sygnał alarmowy "brak pamięci".

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-11-14 20:32:14
Autor: jesień
Komputer się niewłancza
na poczontek zmęń zaśilacz

Data: 2010-11-15 00:26:56
Autor: Michal Lukasik
Komputer się niewłancza
Dnia 14.11.2010, jesień napisał(a):

na poczontek zmęń zaśilacz

Hehe. "Nie wiedzieć czemu" przypomniało mi się "zdejm kapelusz". ;D

BTW. Dla nie wtajemniczonych do znalezienia na YouTube.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2010-11-19 10:05:59
Autor: DiVeReK
Komputer się niewłancza
W dniu 2010-11-15 01:26, Michal Lukasik pisze:

Hehe. "Nie wiedzieć czemu" przypomniało mi się "zdejm kapelusz". ;D

Raczej "zdejm czapkie" :D

--
Pzdr
tom

Data: 2010-11-19 11:05:29
Autor: Piotr K.
Komputer się niewłancza
Użytkownik "jesień"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibpdfe$ves$1@news.onet.pl...

na poczontek zmęń zaśilacz

Nie zmieniaj, tylko sprawdź. Wyciągnij wielozłącze z płyty głównej i na podłączonym pod napięcie zasilaczu zewrzyj zielony przewód z czarnym (obojętnie którym), jeśli zasilacz nie odpali, to jest uwalony, ale przed wymianą sprawdź jeszcze przewód zasilający, czy nie jest uszkodzony.

--
-- -- -Piotr K.

Data: 2010-11-19 14:22:11
Autor: Heraklit
Komputer się niewłancza
Był sobie taki dzień: 19 listopad (piątek), gdy o godzinie 11:05 *Piotr
K.* naskrobał(a):

[...]

chcesz go zabić?!:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-11-19 14:21:51

Data: 2010-11-15 19:36:34
Autor: krzysztof posłuszny
Komputer się niewłancza

[...]
Przyczyną tego stanu rzeczy że komputer się nieuruchamia, był spalony zasilacz. Po wymianie zasilacza oraz uwzględnieniu podsunietych rozwiązań komputer śmiga aż miło. Dziękuję!

Data: 2010-11-19 11:01:36
Autor: OMSON
Komputer się niewłancza
krzysztof posłuszny pisze:
Witam. co może być przyczyną takiego stanu żeczy że komputer wogóle się nie włancza? Czy może to być wina zasilacza? Płyty głównej? Proszę o odpowiedź.
Ja już wiem co sie stało... Komputer nie działa. :D

Pzdr, OMSON

P.S. Odpowiedź adekwatna do pytania.

Komputer się niewłancza