Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie

Data: 2009-06-19 14:16:44
Autor: MarlonB
Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie

Użytkownik "Clive Codringher" <nie.musisz@znac.mojego.maila> napisał w wiadomości news:h1fq6s$e2f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Objaw jest taki: Po wciśnięciu przycisku włączenia, komputer uruchamia się na 1 sek (wiatraczek na procku lekko drgnie, mrugną kontrolki) i zaraz gaśnie. Ponowne wciśnięcie przycisku włączenia nic nie daje - komp nie reaguje. Zwarcie zworki power switch na płycie daje te same objawy.

Pytanie moje jest takie:

Co padło? Zasilacz czy płyta główna? Odłączyłem wszystko co się dało i objaw jest nadal ten sam...

Miałem to samo. Wymieniłem zasilacz na inny i działało. Czasem udawało mi się uruchomić komputer po odłączeniu wszystkich kabli - oprócz prądu oczywiście. I wtedy działał stabilnie, aż do następnej próby włączenia. Podobno "wadliwy" zasilacz zachowywał się poprawnie na innym komputerze. Nie udało mi się dojść do końca co było nie tak.

Pozdrawiam.

Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie