Komputer się zawiesza, ciąg dalszy

Data: 2009-10-02 15:56:47
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
dlatego uzywam tylko oryginalnych mobo Intela - najstabilniejsze plyty glowne jakie znam

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

Data: 2009-10-02 17:04:34
Autor: Tomaszek
pIOTER pisze:
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

Tak byś jeszcze zaczął netykiety używać to byłoby jeszcze lepiej.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-02 17:11:15
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
jakos to tylko jednemu psycholowi przeszkadza

Data: 2009-10-02 17:17:42
Autor: RyAn
pIOTER pisze:
jakos to tylko jednemu psycholowi przeszkadza

pIOTER

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

Wszystkim matołeczku przeszkadza. Daj się zbadać.
PLONK

--
RyAn

Data: 2009-10-02 17:23:17
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
ponoc nie ma ludzi normalnych, są tylko niezdiagnozowani. Zastanow sie wiec nim cos takiego napiszesz

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4476 (20091002) __________

Data: 2009-10-02 17:38:05
Autor: Dawid
pIOTER pisze:
ponoc nie ma ludzi normalnych, są tylko niezdiagnozowani. Zastanow sie wiec nim cos takiego napiszesz

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4476 (20091002) __________

Wszystkim przeszkadza.Rzygać się chce od tych wstawek.
Doradzasz, mądrzysz się, a nie umiesz parę razy kliknąć na własnym komputerze.Jak nie wiesz co zrobić, to przeczytaj to
http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20
Pozdrawiam

Data: 2009-10-02 17:44:03
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
niedawno przeinstalowywalem system i jakos przestawienie noda umknelo mojej uwadze, dzieki

pIOTER

Data: 2009-10-02 19:06:23
Autor: qwerty
Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha57nn$65v$1@nemesis.news.neostrada.pl...
niedawno przeinstalowywalem system i jakos przestawienie noda umknelo mojej uwadze, dzieki

Ale i tak Outlook Express nie skonfigurowany.

Data: 2009-10-02 19:13:27
Autor: RyAn
Komputer się zawiesza, ciąg dalsz y
pIOTER pisze:
ponoc nie ma ludzi normalnych, s? tylko niezdiagnozowani. Zastanow sie wiec nim cos takiego napiszesz

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4476 (20091002) __________

No to się zdiagnozuj zamiast erupcjami "yntelektu" tryskać.

--
RyAn

Data: 2009-10-02 20:23:24
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
przynajmniej jego troche posiadam w odroznieniu od ciebie

pIOTER

Data: 2009-10-03 18:36:06
Autor: RyAn
pIOTER pisze:
przynajmniej jego troche posiadam w odroznieniu od ciebie

pIOTER
Jeśli tak mówisz to pewnie prawda :-)

--
RyAn

Data: 2009-10-03 19:06:49
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
kazdy tak moze powiedziec, nietrudno jest byc madrzejszym od ciebie

pIOTER

Data: 2009-10-03 22:06:46
Autor: qwerty
Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha80fq$r55$1@atlantis.news.neostrada.pl...
kazdy tak moze powiedziec, nietrudno jest byc madrzejszym od ciebie

On przynajmniej potrafi skonfigurować czytnik. Widać masz IQ musztardy.

Data: 2009-10-03 22:39:51
Autor: pIOTER
Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
i na tym widac jego umiejetnosci sie koncza
twoje Iq niestety ciagle pozostaje ponizej zera niezaleznie od tego jak bardzo sie starasz

Data: 2009-10-05 10:25:31
Autor: Paweł
Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:ha55b3$8lg$1atlantis.news.neostrada.pl...
jakos to tylko jednemu psycholowi przeszkadza
pIOTER
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
wirusow 4390 (20090902) __________

To jest juz nas dwoch psycholi.
Czy jak chodzisz w gości to pierdzisz przy stole bo też nikomu to nie przeszkadza? --
Paweł

Komputer się zawiesza, ciąg dalszy