Komputer w Hyundai Pony 1992 1,5 na gaźniku

Data: 2009-09-03 00:12:24
Autor: WIHEDCNF
Komputer w Hyundai Pony 1992 1,5 na gaźniku

Użytkownik "Kocureq"

Znalazłem pod siedzeniem kierowcy pudełeczko wyglądające na jakiś komputer.

Ma na sobie napisy:

hmc (to rozszyfrowałem jako Hyundai Motor Company)
95410-24001
tacu
tonghae korea

Niestety nie mogę nic sensownego wyguglać po numerze części. 95410-24101 to komputer paliwowy (ECU), ale ten Kucyk jest na gaźniku, więc opdada.

TACU - Timing Advance Control Unit? Tak mi wpadło do głowy możliwe rozwinięcie skrótu. Tylko czemu pod siedzeniem?

Nie będzie to jakieś ustrojstwo od napinaczy pasów? Mam co prawda Opla, ale pod siedzeniami też mam takie "komputerki"

Komputer w Hyundai Pony 1992 1,5 na gaźniku