Komputer z internetem w oddziale banku (pekao sa)

Data: 2012-09-20 09:10:23
Autor: sq5rb
Komputer z internetem w oddziale banku (pekao sa)
Będąc w oddziale banku widziałem obok kas i stanowisk obsługi - stanowisko dla klientów z komputerem podpisane "internet".
W jakim to celu? do robienia przelewów, czy też może sobie każdy tam wejśc i skorzystać, np do sprawdzenia maila?;)

Data: 2012-09-20 11:59:11
Autor: witek
sq5rb@tlen.pl wrote:
[...]

dziala zapewne tylko jedna, ichniejsza strona.

Data: 2012-09-20 23:17:12
Autor: Darek
W dniu 2012-09-20 18:10, sq5rb@tlen.pl pisze:
[...]

tylko bankowość internetowa Pekao

Darek

Data: 2012-09-21 10:40:33
Autor: kowtow
Komputer z internetem w oddziale banku (pekao sa)
w ING tez sa takie terminale ale sprawdzic mozna tylko strone banku i ewentualnie saldo konta Co do operacji na rachunku nie wiem bo nigdy nie robilem

Data: 2012-09-21 02:17:06
Autor: eisenberg
W dniu piątek, 21 września 2012 10:40:31 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
w ING tez sa takie terminale ale sprawdzic mozna tylko strone banku i ewentualnie saldo konta Co do operacji na rachunku nie wiem bo nigdy nie robilem

W ING jak najbardziej można. Już wiele razy wpłacałem gotówkę w ichnim wpłatomacie, następnie logowałem się na konto na terminalu żeby kasę przesłać przelewem dalej

Data: 2012-09-21 18:39:21
Autor: Grzexs
[...]

W Millennium też mi się zdarzyło korzystać z takiego terminala. Działał lepiej niż panienka w okienku.
--
Grzexs

Komputer z internetem w oddziale banku (pekao sa)