Komputer z kadencją do jazdy w nocy

Data: 2015-11-11 02:38:39
Autor: AL
Komputer z kadencją do jazdy w nocy
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Wrote in message:
Witam, niedawno szukałem komputera do rowera
ale nie zdecydowałem się jeszcze na zakup...
I cieszę się, bo patrzyłem na takie bez podświetlenia.
Po zmianie czasu na zimowy, jest cholera bardzo
mało czasu aby pojeździć za dnia, więc z braku laku
jeżdzę nocą - mam fajną lampkę z jednym LEDem
białym 400 lumenów na przód, 2W czerwonego
LEDa na tył i szafa gra...

Szukam teraz dobrego komputera z podświetlaniem
wyświetlacza, który oprócz czujnika prędkości miał
conajmniej wsparcie (lub od razu czujnik w zestawie)
do prędkości pedałowania (kadencji).
Miło by było, gdyby dało się go również do smartfona
podłączyć, aby ze współpracą z apkami jak Endomondo
czy BikeBrain można było śledzić swoje postępy :-)

Budżet - powiedzmy coś w okolicach 300-400zł.
Ktoś coś poleci?
VDO  m4 m5 m6
http://www.cycleparts.de/produkte/m4.html

Wszystkie ww maja kadencje i podswietlenie.

--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-11-10 22:00:39
Autor: Pszemol
"AL" <al@stk.net.pl> wrote in message news:n1u62p$quu$1dont-email.me...
VDO  m4 m5 m6
http://www.cycleparts.de/produkte/m4.html

Wszystkie ww maja kadencje i podswietlenie.

Na ich www m4 nie ma kadencji, tylko m5 i m6.
http://www.cycleparts.de/en/products/m6/functions.html#vergleich

A podświetlenie jest na guzik na parę sekund czy ciągłe?

Data: 2015-11-11 21:44:06
Autor: AL
On 2015-11-11 05:00, Pszemol wrote:
[...]

faktycznie - kierowałem się podświetleniem (i zakładałem, że wszystkie 3 mają czujnik kadencji - jak nie w default to jako akcesoria).

Podświetlenie np. w m5 może być ciągłe - co pokazano na filmiku:
https://youtu.be/tNuKrp-IPXo?t=251

Ja używam poprzedniej serii VDO X2DW i X3DW - ale one nie mają podświetlenia.

Komputer z kadencją do jazdy w nocy