Komputer z kadencją do jazdy w nocy

Data: 2015-11-09 12:23:01
Autor: qrt
Komputer z kadencją do jazdy w nocy

widziałem kiedyś lampki do podświetlania liczników. Nie drążyłem tematu - nie wiem kto, kiedy, za ile i czy jeszcze, ale sadzę ze warto wiedzieć iż taka opcja też istnieje.

Data: 2015-11-09 21:33:27
Autor: Pszemol
"qrt" <m@il.jakis> wrote in message news:vzhsiuglqsf7$.5tjm4l7bk5q3$.dlg40tude.net...
widziałem kiedyś lampki do podświetlania liczników.
Nie drążyłem tematu - nie wiem kto, kiedy, za ile i czy jeszcze,
ale sadzę ze warto wiedzieć iż taka opcja też istnieje.

No ktoś tu wspominał o tym, że nawet made by Sigma.
Ale próbowałem szukać na eBay, googlać i nie znajduję.
Może ktoś będzie mieć więcej szczęścia?
Jak nie, to wywierdzę otworek fi 5mm w daszku swego
kasku rowerowego i wkleję tam białego LEDa zasilanego
z płaskiej bateryjki przylepionej do kasu :-))))

Data: 2015-11-10 00:47:00
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 10 listopada 2015 04:33:27 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

kasku rowerowego i wkleję tam białego LEDa zasilanego
z płaskiej bateryjki przylepionej do kasu :-))))

Ja tam, jak bardzo chcę widzieć licznik w nocy (czyli rzadko ;) ),
zakładam czołówkę pod kask. Ale ja to truskawki cukrem...

Data: 2015-11-10 18:26:48
Autor: Pszemol
"rmikke" <spamcatch@mailinator.com> wrote in message news:3bfc9e92-145e-479d-98c6-b06ad4f41091googlegroups.com...
> [...]

Ja tam, jak bardzo chcę widzieć licznik w nocy (czyli rzadko ;) ),
zakładam czołówkę pod kask. Ale ja to truskawki cukrem...

O kurcze! No jasne! Mam takie dwie :-) Wypróbuję dzisiaj!

Komputer z kadencją do jazdy w nocy