Komputery, obd, oszustwa i takie tam...

Data: 2018-11-06 23:58:11
Autor: Kris
Komputery, obd, oszustwa i takie tam...
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 18:05:12 UTC+1 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Bez przesadnych wstepow:
Moje spostrzezena z dzialania komputerów pokladowych we fordach, ODB i pewnych dziwnosci.

Focus, komputer notorycznie zanizal spalanie o 0.7-1.2l/100km. Nie mialem okazji porownac z OBD.

Ten sam komputer pokazywal 0l/100km jak sie pedal gazu odpuscilo.
Onze tez pokazywal 0l/100km jak srednie spalanie jest mniejsze od 2.3l/100km.

Jezdze teraz z OBD i Torque.

Torque PRO czy Torque Lite starczy?

Data: 2018-11-07 02:29:36
Autor: sczygiel
W dniu środa, 7 listopada 2018 08:58:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
> Onze tez pokazywal 0l/100km jak srednie spalanie jest mniejsze od 2.3l/100km.

mam pro. lite daje chyba tylko jeden odczyt dac na dashboard.

Cena niewielka, mysle ze warto kupic.

Data: 2018-11-19 04:56:26
Autor: Kris
W dniu środa, 7 listopada 2018 11:29:38 UTC+1 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:

mam pro. lite daje chyba tylko jeden odczyt dac na dashboard.

Cena niewielka, mysle ze warto kupic.

Ja z tych co podobnie jak Kogutek uważam ze do jazdy potrzebny mi jest prędkościomierz i wskaźnik poziomu paliwa.
Ale fakt faktem ze ostatnio torque lite zainstalowałem żeby zobaczyć co to za błąd i skasować go w Twingo żony
A interfejs bluetooth ze dwa lata temu, za dosłownie kilkanasób zł u chińczyków zamówiłem i zadziałał.
A błąd P0420(cokolwiek to znaczy) skasowałem i nowy nie wyskakuje.

Komputery, obd, oszustwa i takie tam...