Komputery poleasingowe - warto?

Data: 2016-02-02 16:36:57
Autor: Budzik
Komputery poleasingowe - warto?
Użytkownik TOMASZEK tomaszek1983@onet.pl ...

Przeglądam sobie różne oferty firm, które oferują sprzęt poleasingwoy i tak się zastanawiam - warto to kupić?

Z tego co widzę to głównie Dell i HP. Z tą pierwszą firmą nie mam złych doświadczeń, z drugą różnie bywało.

Jak z żywotnością tego sprzętu?
Jak z żywotnością zasilacza?
Czy mogę się spodziewać, że taki sprzęt dłużej pożyje niż sprzęt nowy sprzedawany dla masowego odbiorcy indywidualnego?

Zbieram opinie, wnioski i doświadczenia ;)

Ostatnio kupowałem kilka takich - lenovo w midi tower c2d - do tego dołozyłem ssd - smiga az miło.

Drugi było cos w obudowie takiej małej USF jakos tak - tu gorzej bo sprzet działa ok, ale wiatraczek chodzi zdecydowanie za głosno i ponoc ciezko go wymienic bo nie pasują zamienniki.
No i dysk padł ale i tak planowałem wymiane na SSD.

Reasmując - róznie bywa i zalezy jakie i do czego potrzebujesz kompa.

Komputery poleasingowe - warto?