Komputery "ratio"

Data: 2016-01-15 11:52:36
Autor: pnk
Komputery "ratio"
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 01:03:17 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Używał ktoś z Was takich komputerów nurkowych?

Niestety, nie odpowiem merytorycznie, kwestia podświetlenia nie jest specjalnie istotna (dla mnie), raczej w nocy i w jaskiniach nie nurkuję, a głębokości dekompresyjnie ( w Polsce) wymagają, tak, czy inaczej, innych źródeł światła.
Pozdrawiam, i gratuluję - to chyba już 10 lat na grupie :).

PNK

Data: 2016-01-16 21:57:16
Autor: Pszemol
Komputery "ratio"
"pnk" <pnowinow@wp.pl> wrote in message news:54738b40-f1f1-4f52-8997-1f0fa5bce821googlegroups.com...
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 01:03:17 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Używał ktoś z Was takich komputerów nurkowych?

Niestety, nie odpowiem merytorycznie,

:-) ależ merytorycznie odpisałeś...

kwestia podświetlenia nie jest specjalnie istotna (dla mnie),
raczej w nocy i w jaskiniach nie nurkuję,
a głębokości dekompresyjnie ( w Polsce) wymagają,
tak, czy inaczej, innych źródeł światła.

Oczywiście że inne źródło światła masz i świecisz w nocy.
To jasne. Ale zawsze to chyba lepiej gdy komputer
świeci własnym światłem niż gdy trzeba jakiś guzik nacisnąć
w grubej rękawicy - zawsze mnie to wkurzało w moim...
A z drugiej strony, machać latarką główną na zegarek
aby popatrzeć co pokazuje to też niezbyt wygodne i jest
ryzyko że kogoś z boku oślepisz, nie? :-)

Dlatego właściwie mnie te modele zaciekawiły, ze względu
na ten wyświetlacz bo nie wiem jeszcze jakie mają wewnątrz
programy ani jak się ich używa, czy proste/skomplikowane.

Pozdrawiam, i gratuluję - to chyba już 10 lat na grupie :).

Pozdrawiam również. Oj, z przerwami, długimi przerwami...
Szczerze powiem że już długo nie nurkowałem - dwa-trzy
nurki niedawno w Kaliforni, ale nie wspominam zbyt dobrze,
wizura kiepska więc to się nie liczy. W tym roku chcę sobie
coś zorganizować w Azji i ożywić swoją aktywnosć w tym
pięknym hobby.

Komputery "ratio"